Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Outland Utvikler: Housemarque Sjanger: Action/Platform Slippes til: PSN og XBLA. Lanseringsdato: April/Mai 2011 Outland can best be described as a cross between retro platformers like Prince of Persia or Out of This World and the color-switching of shoot 'em up Ikaruga. You control an acrobatic fellow as he explores a lush, dense jungle. It's a 2D game but there is a great sense of depth in the background with swaying branches and colorful wildlife. The animation for all the characters is really terrific. http://uk.xboxlive.ign.com/articles/111/1117613p1.html Anmeldelser: Game Informer - 9/10 Eurogamer - 8/10 Gamespot - 9/10 Joystiq - 8/10 Gamepro - 4/5 Edge - 7/10 IGN - 9/10 1up - A- Nedlastingslink(Xbox 360) Endret 1. mai 2011 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Interessant. Sjelden jeg spiller denne type spill, men elsker sjangeren og det er en flott avveksling fra dagens ofte ensformige marked. Prøvde ut FancyPants på konsoll her om dagen, ble rett og slett skuffet, syns det hadde mistet mye av sjarmen fra flash-versjonen. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Elsker sidescrollers, men vet ikke helt om dette her. Tror kanskje det blir litt for puzzley for meg Endret 25. april 2011 av Santar Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er også veldig stor fan av sidescrollere. Så jeg skal i det minste teste demoen ihvertfall. Men dette syntes ikke akkurat å være noen ny "Limbo". Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Spillet ser unikt nok ut til at jeg i det minste vil gi det en sjanse. Når det i tillegg koster 800msp/10$ er det vanskelig å ikke være interessert. Outland blir for øvrig lansert denne uken. Den 26/4 på PSN og den 27/4 på XBL for å være eksakt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Nå har de første anmeldelsene så smått begynt å dukke opp på nettet. Eurogamer: 8/10 IncGamers: 9,1/10 In place of character, Outland is never less than pretty; instead of originality, you get cold, hard intelligence. As with Super Stardust and Dead Nation, Housemarque has once again proved it's a fearsomely talented quick-change artist of a studio, able to take any genre and get to the guts of it quickly and with a chilly efficiency. Don't play Outland because you expect it to be charming and filled with personality, then: play it because of the swooping, speeding cleverness of its design. Play it because of the craft http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-26-outland-review Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Laster ned trialen på 360en og sjekker ut om det er noe tess . Kan ikke laste ned noe ting på den andre plattformen i disse dagene... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Laster ned demoen as we speak. Gleder meg til å teste spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Testet trial-versjonen nå. Usedvanlig pent og lekkert, og også veldig gøy. Tror det blir kjøp, men ikke med en gang. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Outland ser skamlekkert ut. Jeg testet demoen i 2-3 minutter før jeg endte opp med å kjøpe spillet. Two thumbs up! Endret 28. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ja Leflus, demoen var virkelig bra. Holdt på å trykke kjøp på Outland, men klarte å stoppe da jeg har en backlog på ca 80 spill jeg ikke har fått spilt Endret 28. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 men klarte å stoppe da jeg har en backlog på ca 80 spill jeg ikke har fått spilt Backlogen min begynner også å bli farlig stor. Det er alt for mange salg på XBL for tiden. Jeg kjøpte Outland hovedsaklig fordi det så ut som et spennende spill, men også fordi jeg ønsker å støtte denne typen spill. Jeg gjorde det samme med Beyond Good & Evil HD. Selve spillet anbefales på det sterkeste. Gameplaymessig fungerer det veldig bra og grafikkstilen er herlig. Spillet kan være litt vanskelig iblant, men det er bare et pluss. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Ble ferdig med 2. bossen i går. Det tok litt lengre tid pga at jeg ville ha Untouchable-achievementen, men det gjorde det bare enda mer tilfredstillende å knuse henne. Historiemessig er spillet ganske lineært, med A-B vandring og en bossfight på slutten av hver verden. Som i Metroid er det dog mulig å bruke nyervervede evner til å åpne opp nye veier i gamle områder. Her finner du riktignok ikke mer enn collectables eller gullpenger, men det er en grei måte å forlenge spilletiden til spillet på. Jeg har ikke noe å utsette på spillbarheten. Kombinasjonen av platforming, slåssing og veksling mellom lys og mørke fungerer veldig bra. Bossene har vært underholdende så langt, så jeg håper at spillet fortsetter i det samme sporet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 ...og der drepte jeg The Winged Serpent. Bossene i dette spillet er bare helt fantastiske! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg antar at de fleste som spiller på PS3 er opptatt med Welcome Back pakken, men jeg håper også at dere tar en titt på Outland også. Spillet har nemlig blitt lansert i den europeiske PSN-butikken. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor mange timer sånn ca brukte du på spillet Leflus? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Rundt 6 timer kanskje? Jeg kan sjekke om spillet har en ingame-klokke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå