Thewiz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da syns jeg da var litt lite fart i denne kategorien av forumet, så da velger jeg å lage en liten showcase av bilen min. Det er en Mercedes Benz C200 (W202). Forøvrig min fjerde bil i mitt eie. Har eid bilen siden oktober 2010, men har dessverre ikke fått gjort noe med den pga veldig stram økonomi. Har noen få planer til sommeren nå, så da trenger jeg litt råd og tips til hva jeg kan gjøre Litt info om bilen: -1996 modell -198000 km -2,0l firesylinder -ABS -Fjernstyrt sentrallås -4 elektriske ruter + soltak -Cruise controll -Klima ++ Planer: Det jeg har tenkt på å gjøre til sommeren er å bytte ut de 15'' orginale sommerfelgene med noen tøffe 17''. Tenker da kanskje AMG felger. Av annet tenker jeg å lakkere opp førerdøra, da det er litt rust på den. Lakkerer også opp andre ymse utsatte steder på bilen som det har dukket opp litt overflaterust. Bilen i seg selv er ganske feilfri, eneste jeg vet om er at bremseklossene må byttes etterhvert og at temperaturmåleren i bilen er gåen (tips til å fikse dette forresten?) Ellers er det bare å komme med tips og kommentarer på bilen, har somsagt litt tight økonomi så noen skikkelig stort prosjekt blir nok ikke dette Bilder per i dag (beklager dårlig kvalitet) : Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Ingen kommentarer? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå