ray001 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg holder noen knapper på HTC Pyramid, og iPhone 5 og Samsung Galaxy S2. Kanskje i den rekkefølgen. HTC Pyramid = best hw spec iPhone 5 = bra hw spec og veldig bra tilhørende apps(om man jailbreake). Blir MobileMe gratis da enda bedre. Samsung S2 = bra hw spec Endret 24. mars 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Blir litt dumt å kåre den i mars spør du meg. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Blir litt dumt å kåre den i mars spør du meg. Dette er snakk om mobiler som kommer i juni og juli. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Ok, kanskje det. Var ikke helt som jeg hadde tenkt. Oppdaterte emne nå. Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 HTC Shooter ser også bra ut: - dual core 1,2ghz - Android 2.3 - 960x540 skjerm - Adreno 220 GPU Rykter her. Tipper det vil komme 1,5ghz tokjerner i løpet av året. Kanskje quad-er på slutten eller i begynnelsen av 2012. Spørsmålet er om hva det vil gjøre med batteritiden. Klarer de å holde den oppe vil jeg nok vente på dem. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Delt førsteplass: iPhone 5, HP Pre3 og Sony Ericssons første dualcore-Android, som jeg tipper kommer mot slutten av året Samsung? For dårlige på innovasjon, alltid et steg bak sine store forbilder Apple. Bra på hardware, dårlig på software. LG? Fortsatt for lite raffinert, trenger et par generasjoner til. Kan bli bra på sikt om de tør å satse. HTC? Solide og gjennomførte telefoner, men for lite fokus på batteri og kamera. Motorola? Bortsett fra tilgjengelighet, for dårlig skin (Motoblur), for dårlige på software - gode ideer, men halvhjertet gjennomføring. Antakelig mest lyst til å droppe Android og gå for sitt eget OS basert på en miks av Azingo og cloud. Nokia? Kanskje neste år. iPhone 5 er selvsagt på lista, det skal utrolig mye til for at den blir for dårlig til å komme med blant årets beste. Sony Ericsson har allerede med Arc vist at de kan levere varene etter å ha lært av drittmobilen Xperia X10, og når de får litt tid på seg og leverer førsteklasses hardware tror jeg de kommer til å levere en av årets topp 3-telefoner. Sistemann ut er en "dark horse", HP med sin webOS-baserte slider som jeg personlig ønsker meg mer enn noe annet i år. Jeg tror at denne blir årets beste på OS-biten, samtidig som den har en hardware-pakke som tross mangel på dualcore er veldig bra, og tilbyr en spesiell formfaktor mange vil like og en unik integrasjon med andre webOS-enheter som TouchPad. Apps er største svakhet ... kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå