Gå til innhold

[Løst] Ny laptop til speling, rundt 10-12K

Anbefalte innlegg

Jøss; den sida var flott og oversikteleg, takkar og bukkar! :thumbup:

Har stort sett berre nytta prisguiden her på hardware, men der var det ikkje like lett å plukke ut variantane...

Stemmer det at det einaste som skil modellane frå kvarandre er mengde RAM, storleik på HDD og om den har 3D skjerm eller ikkje? Eller er det noko som ikkje kjem fram av samanlininga på den sida?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På forrige generasjon så var det forskjeller i CPU også, men etter litt kjapp leting så ser det ut som alle leveres med i7-2630QM nå.

Det er nok som du sier at de eneste forskjellene er 6-8GB ram, 3-D skjerm, og 500-1000GB HDD.

Hadde nettopp en G73JW med 120GB SSD og denne var meget stillegående og kjapp. Hadde boot time rundt 15sek. Fin til multitasking så vel som spill. Denne hadde da forrige generasjon i5 og 4GB RAM.

Hvis du mener at det ikke er størrelsen det kommer an på så tror jeg ikke du blir misfornøyd med en G73. Denne kompenserer for det meste.

Lenke til kommentar

Det var fyrst og framst CPU eg tenkte på ja, og eventuelt HK. Sidan det ser ut som det berre er dei nemnte skilnadane på desse versjonane, bestilte eg like så greit frå Dustin, så no er det berre å vente! :dribble:

3 års ventetid går endeleg mot ein ende!! :new_woot:

Takk til alle som har bidrege til tråden, og hjulpe meg å sondere terrenget!!

Lenke til kommentar

På forrige generasjon så var det forskjeller i CPU også, men etter litt kjapp leting så ser det ut som alle leveres med i7-2630QM nå.

Det er nok som du sier at de eneste forskjellene er 6-8GB ram, 3-D skjerm, og 500-1000GB HDD.

Hadde nettopp en G73JW med 120GB SSD og denne var meget stillegående og kjapp. Hadde boot time rundt 15sek. Fin til multitasking så vel som spill. Denne hadde da forrige generasjon i5 og 4GB RAM.

Hvis du mener at det ikke er størrelsen det kommer an på så tror jeg ikke du blir misfornøyd med en G73. Denne kompenserer for det meste.

Mener du også min **** ?

Støtter G73JW, meget bra i denne prisklassen. Neste steget hadde vært å få seg en maskin med HD 6970M, men prisforskjellen blir for stor. ASUS all the way!

Lenke til kommentar

Mener du også min **** ?

Støtter G73JW, meget bra i denne prisklassen. Neste steget hadde vært å få seg en maskin med HD 6970M, men prisforskjellen blir for stor. ASUS all the way!

Nja, nå vet jeg ikke om "JW" er veien å gå lengre. Du mener vel "SW" sikkert?

Kan ikke finne noe argument for å ikke kjøpe Sandy-Bridge når prisforskjellen er så liten.

Det er vel snakk om skarve tusenlappen og det tror jeg absolutt det er verdt. I alle fall med en noenlunde fremtidsrettet tankegang.

Til trådstarter så må jeg bare, nok en gang, påpeke størrelsen på G73. Hvis du absolutt vil ha 17,3" så er jo saken grei, om ikke så ville jeg seriøst vurdert G53SW. Nå er jeg usikker på hvor mange slots det er på denne, men om det er bare en så ville jeg ikke lagt meg ned i fosterstilling av den grunn. Dytt inn en SSD og når du en gang trenger mer plass så utvider du med en ekstern disk med USB 3.0.

Edit: Så nå at du allerede har bestillt. Frykt ikke, denne kommer ikke til å skuffe deg. ;)

Endret av jmosbakk
Lenke til kommentar

Hehehe!

Ikkje lettskremt eg, berre overforsiktig... :whistle:

Er klar over storleiken, og som nemnt i ein tidlegare post er dette meint å skulle vera ein skrivebordserstattar. I utgangspunktet var eg ute etter ein stasjonær, men sidan eg har huset fullt av småtroll vil dette verte upraktisk då kontoret er nede i kjellaren og eg ikkje har disponible rom i hovudetasjen.

Det er berre ein HDD slot på G53. Sjølvsagt er ekstern HDD eit godt alternativ, men eg er meir gira på å ha det internt og for hånden utan ekstra ledningar og dill. Dei eksterne diskane får stå på kontoret, så vert det nok NAS eller heimesnikra filserver om ikkje alt for lenge.

Eg rakk å bestille den siste laptopen dei hadde på Dustin, og den vart sendt nokre få timar etterpå, så no er stemninga høg, og alderen sank til borneskule nivå... :dribble: Glede seg!!!!

Lenke til kommentar

Eg rakk å bestille den siste laptopen dei hadde på Dustin, og den vart sendt nokre få timar etterpå, så no er stemninga høg, og alderen sank til borneskule nivå... :dribble: Glede seg!!!!

Håper du får glede av den (: Skulle gjerne hatt en slik laptop jeg og, men min 3 år gamle, slitte ACER med GeForce 105M skjermkort får holde en stund til. Hadde vært morsom om du hadde kommet tilbake med rapport om maskinen, siden ytelsen og egenskapene til gaming laptoper alltid er mer interresant lesning enn de til stasjonære maskiner.

Er glad du lagde dette emnet, bragte fram en fin diskusjon som ga fin info om aktuelle spill-laptoper på markedet idag for oss som ikke innehar så veldig mye kunnskaper på det området ^^

Lenke til kommentar

Hadde vært morsom om du hadde kommet tilbake med rapport om maskinen, siden ytelsen og egenskapene til gaming laptoper alltid er mer interresant lesning enn de til stasjonære maskiner.

Eg er ikkje nokon kløpper på testprogram og liknande, men eg kan gje ei kjapp attendemelding på korleis maskina kjennest i bruk.

Er glad du lagde dette emnet, bragte fram en fin diskusjon som ga fin info om aktuelle spill-laptoper på markedet idag for oss som ikke innehar så veldig mye kunnskaper på det området ^^

Så fint at det er fleire som kan dra nytte av diskusjonane me har hatt i denne tråden. Verkeleg flott at folk med så god kunskap er interessert i å dele den med alle oss andre! :thumbup:

Leita litt etter tilsvarande trådar som dette før eg starta nokon ny, men fann ikkje heilt det eg leita etter. Denne tråden vart i alle fall alt det eg ynskte at den skulle vera! ;)

Lenke til kommentar

Hadde vært morsom om du hadde kommet tilbake med rapport om maskinen, siden ytelsen og egenskapene til gaming laptoper alltid er mer interresant lesning enn de til stasjonære maskiner.

Eg er ikkje nokon kløpper på testprogram og liknande, men eg kan gje ei kjapp attendemelding på korleis maskina kjennest i bruk.

Så fint at det er fleire som kan dra nytte av diskusjonane me har hatt i denne tråden. Verkeleg flott at folk med så god kunskap er interessert i å dele den med alle oss andre! :thumbup:

Leita litt etter tilsvarande trådar som dette før eg starta nokon ny, men fann ikkje heilt det eg leita etter. Denne tråden vart i alle fall alt det eg ynskte at den skulle vera! ;)

Testprogram og lignende, hva har du av spill? Det er bare å laste ned fraps, og si sånn hva du stort sett ser av fps etter en time eller noe slikt

Angående deling av informasjon vi sitter på. Det er vel mer å skyve ned mine meninger i halsen på andre mennesker at jeg sitter her nå og skriver /sarcasm

Hvorfor ikke dele informasjonen man sitter på? Det er bare bra at andre kan dra nytte av det jeg kan.

Lenke til kommentar

Som nemnt har eg ingen "grafikktunge" spel, og SCII er vel det mest krevjande eg har. Kan sikkert skaffe fraps og/eller liknande. Har aldri testa maskinvare på denne måten før, kunne vore moro. :)

Ja, kvifor ikkje dele informasjonen ein sit på? Men det er minst like lett å hoppe over, fordi det faktisk tek litt tid å skulle delta på det nivået, i alle fall om ein skal gjera det nokonlunde sakleg. Ikkje minst krev dei som spør meir og meir, og gjev seg ikkje før det vert presentert kjelder som underbyggjer påstandane i x antal eksemplar så dei minst kan "triangulere" informasjonen. Sett litt på spissen detta, men det er like fullt imponerande av dei som framleis er villige til å dele litt av seg sjølv og den tida dei har til rådighet. Eg er i alle fall veldig takknemleg!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Starcraft 2 er jo en prøvelse for de fleste skjermkort, hvis man kjører 1920x1080 oppløsning og høyeste detaljnivå ... så Fraps e.l. kan nok være på sin plass der. Prosessoren får også kjørt seg når det er mengder av enheter i aksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...