KingOnan Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hola gøttfølk! Eg frekventerar forumet jamleg og hadde meir eller mindre bestemt meg for dette oppsettet, til ein viss grad basert på Agent Spoon's Black refinery. Har knota litt rundt med oppsettet over tid no, men heile tida halde meg litt reservert då eg ikkje ville ha det "travelt". Tenkte med meg sjølv at det tross alt er 3 år sidan eg byrja tankeverksemda kring denne PC'en, så travelt er vel utelukka allereie... Klar som eg var til å bestille byrja eg å tenkje att, !"#¤%! ta det hovudet...!!! Eg har huset fullt av småtroll og kontoret/PC-romet/kinoen er nede i kjellaren. Ergo vil eg få veldig lite tid til PC'en med tanke på at eg for det meste må vera tilgjengeleg oppe; ergo må laptop vera tingen. Eg føler meg nokså trygg på stasjonær PC og bygging av dette, men når det gjeld laptop er eg blankare enn toppen til Steve Ballmer, difor håpar eg på nokre peikepinnar frå nokon som er meir oppdaterte på feltet. Det eg er ute etter: - Den skal brukast primært til speling, og alt anna ein måtte finne på å bruke ein PC til (ikkje noko redigering av nokon slag). - Vil gjerne ha mogelegheten til å setje inn ein SSD i tillegg til snurredisk; 2 HDD brønnar mao. - Dei typisk grafikktunge spela nyttar eg X-boxen til, så vil vel sannsynlegvis ikkje ha behov for dei villaste grafikkløysingane. PC vert primært brukt til strategi og MMO; Starcraft, WOW etc. Evt. RPG PC exclusive titlar; Diablo 3 etc. - Vil gjerne at laptopen framleis heng med når titlar som the secret world dukkar opp i hyllene, men dette er vel nokså vanskeleg å ta høgde for då det ikkje finnest oversikt over systemkrav enno... - Batteri betyr lite då eg kjem til å nytte den som ein barnevakt/3-barnspappa-venleg skrivebordserstattar. - Litt usikker på skjermstorleik og oppløysing, men eg reknar med at det bør vera ein balansegang mellom dette og skjrmkortet, då større skjerm krever betre skjermkort!? Er i alle fall open for forslag her. Har i utgangspunktet sett på modellane til ASUS, DELL(xps) og Multicom(Kunshan); kanskje finnest det løysingar som passar betre? Håpar det er nokon som er interessert i å dele erfaringar og kunskap med ein 3 barnsfar som har vore PC brakk i 3 år? Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det må bli en Dell alienware 15", den begynner på 11000,-. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har ikke asus kommet med en bad ass bærbar nå da?, der de kommenterte ræven dens:D Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) 17 tommer: Asus G73sw eller Multicom Kunshan P170 eller Alienware M17x-R3 15 tommer: Asus G53sw eller Multicom Kunshan P150 eller MSI GT 680R eller Alienware M15x-R3. Dette er alternativene dine i nåværende stund. Alle disse kan fås med Nvidia GTX 460M skjermkort, som er nest høyeste nivå innen grafikkort for bærbare. Multicom-maskinene kan i tillegg utstyres med ATI HD 6970M eller Nvidia GTX 485M, dersom enda høyere grafikkytelse er ønskelig. Det tror jeg også Alienware 17-tommeren kan, kanskje også 15-tommeren. Du finner flere tråder vedr. disse maskinene enten i denne forumavdelingen, eller i bærbarforumet. Edit: Å ja, anbefalinger .... Du kan ikke trå mye feil dersom du velger en av Asus'ene eller Kunshan'ene. MSI'en har ett par problemer; Utseendet, og muligens byggekvaliteten. Men det blir muligens billigste alternativ også da. Alienware har 2 problemer; prisen og utseendet. Ettersom budsjettet ditt ligger rundt 10-12, så er vel også 15-tommerne mest realistisk. Endret 24. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) MSI GT 680R er den eneste 15" som har plass til 2HDDer (så langt jeg vet) eller så blir det nok en asus 17" pga pris (hadde vært mitt personlige valg i din situasjon, mener å huske dan har 2 hhd plasser) http://www.dustinhome.no/pd_5010546081.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1007&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=ASUS+G73SW+CI7+2.0+6GB%2F500+GTX460+17.3%22+ Endret 24. mars 2011 av sindre94 Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Takk for fine og oppklarande svar! Forøvrig godt å sjå at eg ikkje var heilt på jordet heller. Eg tenkte på MSI, men har ikkje berre høyrt bra ting om denne, då primært som vert nemnt byggekvalitet. Det vil, etter som eg har skjøna, "låse" meg til 17" versjonane om eg vil ha to diskar!? Alienware har aldri vore aktuelt då eg synest det kostar atskillig meir enn det smakar, tenkte på XPS frå Dell, men då har eg forstått det slik at desse ikkje gjev gode nok grafikkløysingar? Om alle "antakingane" mine stemmer sit eg att med Kunshan p170 pg Asus G73sw. Ang. den nye Asusen; den med "ræven" som nemnt: G74 serien, har eg forstått det slik at den er nokre månader unna enno. For øvrig kan eg ikkje sjå vesentlege forskjellar mellom G73 og G74, forutan utsjånad og at G74 kjem med GTX 560. Kan eg, dersom ynskjeleg, byte skjermkortet på G73 til GTX560 ei gong i framtida eller vert dette vanskeleg? Takkar på ny for svar!! Endret 24. mars 2011 av KingOnan Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Dersom du går for Dell XPS 17-tommer, så får du altså som best et GT 555M skjermkort. Det er et kort som vel er fullt brukelig til de aller fleste spillene på markedet nå - men allerede må noen av de nyeste (og mest populære) spillene begrenses i detaljer og/eller oppløsning. Og så kommer det nye spill i år, og til neste år, som mest sannsynlig vil kreve enda mer av skjermkortet enn i dag. Så du må finne ut om det er ok for deg, eller om du vil ha bedre ytelse, allerede i dag, med et GTX 460M for eksempel - som da vil holde seg bedre ut året og utover neste år. For ikke å snakke om HD 6970M eller GTX 485M - som i praksis er bortimot dobbelt så kraftig som GTX 460M igjen. Men det koster ... HD 6970 en god del rimeligere enn GTX 485M, riktignok. Min anbefaling er begrunnet i at tittelen på tråden din er "laptop til speling" ... og da kan det kort sies sånn: Dell XPS er en allround maskin, ikke en gaming laptop. Det er derimot Asus'ene og Kunshan'ene. Du skal ikke regne med at det går smertefritt å oppgradere G73 med et fremtidig GTX 560 kort. Det er mye som skal falle på plass for at det skal være mulig. Dessuten vil neppe GTX 560 (hvis det noen gang kommer), være noen stor forbedring i forhold til dagens GTX 460M - det går mer ut på å få til tilsvarende ytelse men med lavere strømforbruk og varmeutvikling. PS. Ang. harddisker; gjør som jeg - kjør med en SSD innabords i laptop'en og ha i tillegg en snurredisk ekstern harddisk til lagringsformål. Dette synes jeg er en veldig grei ordning, til tross for at jeg faktisk har 3 innenbords plasser for HD i min bærbar. Endret 24. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Thomit seie mykje bra her. Skulle eg kjøpt meg ein til laptop, so hadde da nok blitt G73Sw, sidan eg e so forelska i G73JH'en min. Vel du ein laptop med betre grafikkort enn 460m, so vil da bli litt av eit leven med vifta som prøver og kjøla ned kortet. Alienware'ane bråkar noko sjukt i allefall. Alienware har 2 problemer; prisen og utseendet. Utsjånaden på Alienware laptoppane e då rett og slett råe. Prisen e kanskje litt høg, men man får då litt av en speleopplevelse med desse fargesprakande maskinene. Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Enig i at Thomit har gode og fornuftige svar. Asusen fristar veldig ja, og den har gjort det ei beite, men fann det fornuftig å sondere terrenget ein smule. Har G73 kome med SB i5 prosessorar òg? Vil i så fall i5 vera kraftig nok til å utnytte GTX460M? Ser at denne prosessoren er rimelegare, og ikkje nødvendigvis dårlegare med tanke på spel. Med tanke på Asus vs. Kunshan får eg inntrykk av at eg får mykje av det same, men at Kunshan er hakket dyrare, stemmer dette? Sjølvsagt skjønar eg at eg får "skreddarsy" Kunshan, men får eg det eg vil ha i ei rimelegare utgåve er stort sett saken grei. Eller finnest det andre grunnar til å velje Kunshan framfor Asus i tillegg til skreddarsaum? Einaste eg kunne tenkt meg å sleppe på Asusen er SSH disken, då eg vil ha SSD disk til OS uansett... Set verkeleg pris på all hjelpa eg får her!! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Vel, etter min mening har Kunshan P150/170 disse fordelene framfor Asus: Matt skjerm. Etter min mening alltid å foretrekke foran blank skjerm. Dessuten har akkurat denne matte skjermen hos Kunshan fått spesiellt god ros i det siste. Anandtech hevder at den er like god som den dyreste skjermen som Dell tilbyr til sin XPS serie ... og den fikk virkelig kjempeskryt. Kommer uten noen form for bloat- eller crapware ferdig innstallert. Denslags kan jo selvfølgelig avinstalleres av brukeren, men synes det er greit at man ikke blir prakket på denslags. (Det er jo også en grunn til at Kunshan blir litt dyrere enn noen konkurrenter - ingen bloatware, ingen sponsing/subsidiering av bloatwareprodusentene). Kan kjøpes uten OS (hvis man har fra før) Kan oppgraderes med et enda bedre skjermkort og prosessor dersom man synes det er nødvendig (hvis man begynner med et GTX 460M og en av de billigste prosessorene) Har et mer nøkternt og stilrent utseende. Jeg liker ikke fjas . Når det gjelder Asus G73, så har jeg enda ikke sett i5 Sandy Bridge på det norske markedet. Og enhver av de nye Sandy Bridge-prosessorene vil være gode nok til spilling, det er riktig - skjermkortet vil alltid være flaskehalsen. Når det er sagt - jeg ville ha blitt meget fornøyd enten jeg hadde endt opp med Asus eller Kunshan, tror jeg. Endret 25. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 http://www.dustinhome.no/pd_5010546081.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1007&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=ASUS+G73SW+CI7+2.0+6GB%2F500+GTX460+17.3%22+ er den beste 17" du kan få for rundt 10-12k http://eu.msi.com/product/nb/GT680.html#/?div=Specification er den eneste 15" med 2 hdd plasser som jeg vet om (men en ekstern hdd var jo et godt forslag) Kunshan er best alternativ for dem som har lyst på mer ytelse en det asus g73 tilbyr (for her er alienware "eneste" alternativ) gtx 560 skal ikke bli noe bedre en 460, tror dem skal satse på å få ned strømforbruket (dette er bare spekulasjoner, men så sånn ut fra cebit) Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Hoff! Hadde eg berre kunne fått det beste frå G73 og P170, så hadde ikkje dette vore noko spørsmål lenger... Er heilt enig med Thomit med tanke på skjermen; eg føretrekk matt skjerm framfor blank. Dei ekstra 2GB RAM i Asusen vil vel knapt vera merkbar, på lik linje med det vesle hakket vassare prosessoren er i Kunshan!? SSH disken i Asusen gjev ingen fortrinn då eg vil ha SSD uansett. Null bloatware er absolutt eit pluss. OS må eg ha uansett, men er enig i at det er greit å ha ein skikkeleg disk. Utover det nemnte vert vel då Kunshan ca. 2000kr dyrare for så godt som same specsa. Korleis vil GTX460M takle Diablo 3 på sikt? Nokon som har tal eller føresegner rundt dette? Er mest huga på the secret world, men der veit eg det ikkje ligg tal til grunn enno. Ville likevel vore rart om systemkrave til dette vert noko særskilt høgare enn til Diablo 3!? Korleis er det å eventuelt oppgradere ein Kunshan i framtida? Kjempegreier! No har eg fått så mange gode pointers at det einaste som manglar no er vel at ein eller fleire av dykk bestemmer kva eg skal velje... :!: Er vel berre å innsjå at det no stort sett er opp til meg sjølv. Aaaarrrgghh, valets kval... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Det ser ut som om Multicom har sluttet å tilby den matte skjermen på P170, dessverre. Fremdeles tilgjengelig for P150. Hva mener du med "de ekstra 2 GB RAM i Asusen" ? Du velger jo selv hvor mye minne du vil ha i Kunshan. Sånn som jeg regner det, blir det en prisforskjell på 3000 mellom Asus G73 i lenken over, og en nesten tilsvarende P170 ... men det innbefatter også en prosessor i Kunshan som er 1000 til 1500 kroner dyrere - altså blir den reelle prisforskjellen et sted mellom 1500 og 2000 kroner. Og det tilsvarer omtrent hva man kan regne med i en bærbar uten subsidiering av bloatwareprodusenter, kontra en med. Endret 25. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Det ser ut som om Multicom har sluttet å tilby den matte skjermen på P170, dessverre. Fremdeles tilgjengelig for P150. Hmmm...Ser du har heilt rett, det såg ikkje eg nøye nok etter. Der forsvann litt av fordelen Kunshan hadde diverre. Hva mener du med "de ekstra 2 GB RAM i Asusen" ? Du velger jo selv hvor mye minne du vil ha i Kunshan. Beklagar om eg var uklar, men eg tok utgangspunkt i 4GB RAM på Kunshan, ikkje 8GB sidan eg ikkje ser for meg at Asus får noko fortrinn på Kunshan uansett med 6GB vs. 4GB. Sjølvsagt kan eg gå opp til 8GB, som nok vil ha meir å seie for ytelsen enn Asus sine 6GB, men då til 450kr meir enn for 4GB. Sånn som jeg regner det, blir det en prisforskjell på 3000 mellom Asus G73 i lenken over, og en nesten tilsvarende P170 ... men det innbefatter også en prosessor i Kunshan som er 1000 til 1500 kroner dyrere - altså blir den reelle prisforskjellen et sted mellom 1500 og 2000 kroner. Og det tilsvarer omtrent hva man kan regne med i en bærbar uten subsidiering av bloatwareprodusenter, kontra en med. Yup, 3000kr er nok riktigare. At prosessoren er kraftigare og verdt 1000kr meir betvilar eg ikkje; spørsmålet er om eg får att noko for dei ekstra kronene i reell ytelse. Om ikkje, er den reelle prisforskjellen framleis på 3000kr. Var eg vanskeleg no? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ok, jeg ser din tilnærming ... for spilling vil du neppe få noen fordel av en kraftigere prosessor, det er riktig. Unntaket er noen spill som ikke er grafikkintensive, og der prosessor og minne betyr mer for resultatet enn skjermkortet. Men uansett må du trekke fra 1-2 tusen kroner, som ofte er verdien av subsidieringen du får med installert bloatware. Og for ordens skyld; jeg prøver ikke på noen måte å få deg til å kjøpe P170 framfor G73 - min eneste agenda er å være til hjelp slik at du kan fatte din beslutning på best mulige grunnlag ... det er tross alt noen tusenlapper vi snakker om. Jeg anser G73sw og Kunshan P170 for å være likeverdige, så lenger vi holder oss til GTX 460M skjermkortet, i hvertfall. Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Og for ordens skyld; jeg prøver ikke på noen måte å få deg til å kjøpe P170 framfor G73 - min eneste agenda er å være til hjelp slik at du kan fatte din beslutning på best mulige grunnlag ... det er tross alt noen tusenlapper vi snakker om. Jeg anser G73sw og Kunshan P170 for å være likeverdige, så lenger vi holder oss til GTX 460M skjermkortet, i hvertfall. Eg har aldri hatt den oppfatninga av at du har "pusha" P170 på nokon måte. No er det jau eg som har dreia diskusjonen litt i retning av Kunshan på dei siste innlegga. Set særdeles pris på erfaringane og refleksjonane dine som eg synest har vore objektive og opplysande. Er veldig mykje som trekk i retning Kunshan for min del, men det er nettopp dei tusenlappane som risikerar å verte tunga på vektskåla. Skal tross alt kjøpe ein SSD i tilegg, så må rekne med å leggje 1500kr på prisen eg må ut med for laptopen. Budsjett-overhaldinga byrjar då å likne på eit gjennomsnittleg kommunebudsjett... Mange takk til dykk andre som har bidrege til denne tråden òg! Mykje god informasjon som eg set stor pris på. Har framleis tenkjehatten på; er i overkant allergisk mot å ta avgjerder...Er vel difor eg framleis advarar meg sjølv mot å gå for fort fram sjølv om eg bestemte meg for ny PC for 3 år sidan. Var vel omlag den tida eg brukte på å handle fjernsyn òg når eg tenkjer meg om. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Trur du hadde blitt nøgd med begge dei 2 PCane eg. Du får ta å sjå litt på andre faktorar som design, vekt, batterilevetid og viftebråk også. G73 serien ser kanskje for nokon litt voldsom ut med det enorme kjøleannlegget bak, men samtidig vil den bråka mindre og halda laptoppen noko kjøligare. Det er og fleire som har G73 pcar, som igjen betyr at det vil vera fleire forumar og meir hjelp å få online hvis det oppstår småproblem. Du seier du brukar litt tid på å ta avgjerder om kjøp av ting og tang. Der er du og eg forskjellige, hehe. Skulle nesten ønskje at eg tenkte meg litt om før eg kjøpte ting. Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Har dingla rundt på ein del forum og lese litt, og er temmeleg sikker på at eg dett ned på G73. Design bryr eg meg strengt teke ikkje filla om, så lenge eg slepp å nytte solbriller for å skjerme unna neonljos og anna spetakkel. Om eg skulle finne på setje design inn på lista mi over vurderingsalternativ, hadde nok P170 fått ei stjerne ekstra kontra G73, men eg vektar dette så lite at det ikkje har nokon innverknad. Støy og varme derimot har ein del meir å seie, og etter som eg har skjøna ligg G73 eit halvt hakk over P170 her. Det som kjennest litt "kål" er at eg må betale for 6GB RAM, der eg etter alt å døme hadde greid meg med 4GB. Og eg må betale ekstra for ein SSH disk som eg heller ikkje har bruk for på grunn av SSD. Ergo ville ein G73 med skreddarsaum kunne ha vore endå 600-800kr rimelegare. Er vel strengt teke lite å hengje seg opp i, og endå mindre å gjera med. Kan hende eg her har belyst litt kvifor eg brukar eit utdanningsløp på VGS på å bestemme meg for ting... kidio kan vel få litt av meg, så hadde me berre bruka 1,5år kvar på å få ting til å skje? Lenke til kommentar
KingOnan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Neida, eg har ikkje handla enno. Kjem til å gå for G73, og har i den samanheng eit par siste "stikkspørsmål". Har etter å ha sett litt rundt omkring, og søkt på produktet funne ut at det finnest ein heil del forskjellige variantar av denne. Er den Sindre linka til framleis den eg bør gå for, eller har det dukka opp nokon annan versjon eg burde sjå på? Såg at mellom anna Dinside testa ein oppgradert versjon som vert litt i dyraste laget, så sant den ikkje finnest mykje rimelegare enn oppgjeve på ein lur stad? La merke til at denne kjem med matt skjerm. Er det nokon grunn til å tru at dette skulle dukke opp på tilsvarande variant som lenka til på Dustin? Er berre dette eg gjerne vil sjekke op no, så vert det handel! FINALLY!!! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Bruk prisjakt.no , skriv Asus G73sw i boksen for produktnavn, og vips får du opp de variantene av G73sw som er å få i det norske markedet, og forhandlerne som fører dem. Endret 30. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå