Gå til innhold

hvorfor er det så mange som selger 87N8X og XP2500?

Anbefalte innlegg

hei.. som tittelen sier... Ser at det er mange av akkurat dette i bruktmarkedet...

Har lyst til å kjøpe det selv.. men i og med at mange selger det får jeg mistanke om at det er noe feil med dette.. At de har problemer med å passe sammen eller no?

har jeg rett.. eller vil folk bare tilfeldighvis selge disse varene nesten samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange har kjøpt XP2500 prosessorer i større kvanta for å sikre seg en med god stepping. Som kjent er noen av disse prosessorene svært overklokkingsvennlig. De som ikke takler overklokking så godt blir solgt brukt til en pris tilnærmet nypris. Med andre ord lite penger å tape. Noen er også villige til å betale litt ekstra for en prosessor med god stepping/lavt batchnummer.

Men hvorfor de selger hovedkortet vet jeg ikke. (Går utifra at det er A7N8X du mener?) Dette hovedkortet har jo fått meget bra kritikk, og gjort det godt i tester.

Lenke til kommentar
Mange har kjøpt XP2500 prosessorer i større kvanta for å sikre seg en med god stepping. Som kjent er noen av disse prosessorene svært overklokkingsvennlig. De som ikke takler overklokking så godt blir solgt brukt til en pris tilnærmet nypris. Med andre ord lite penger å tape. Noen er også villige til å betale litt ekstra for en prosessor med god stepping/lavt batchnummer.

Men hvorfor de selger hovedkortet vet jeg ikke. (Går utifra at det er A7N8X du mener?) Dette hovedkortet har jo fått meget bra kritikk, og gjort det godt i tester.

a7n8x fikk jo 6- i karakter tror jeg, og "anbefales" ellerno....

'

har hatt kortet selv og var fornøyd!

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange selger cpu ble nok svart på av "alfern".

Jeg tipper at grunnen til at mange selger A7N8X er at de ønsker å gå over til feks Abit NF7 vs2.0 som er bedre hvis man skal overklokke. A7N8X var også et kort svært mange kjøpte, og derfor er det også naturlig at mange selger det etter hvert.

Lenke til kommentar
Grunnen til at mange selger cpu ble nok svart på av "alfern".

Jeg tipper at grunnen til at mange selger A7N8X er at de ønsker å gå over til feks Abit NF7 vs2.0 som er bedre hvis man skal overklokke. A7N8X var også et kort svært mange kjøpte, og derfor er det også naturlig at mange selger det etter hvert.

Vil det si at jeg bør satse på et abit nf7 og ikke asus a7nx8 når jeg nå skal ha et nytt kort.

Jeg skal IKKE klokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...