BigJackW Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Hei Da jeg kom hjem i går kjente jeg en intens brentlukt, og jeg klarte å følge lukta til PSU. Dette er en snart 5 år gammel Hiper Type-R 580W PSU. Er det noen som har en forklaring på denne brentlukta, i og med at den fortsatt fungerer? Er det noen som har en grei PSU å anbefale i samme slengen? Endret 24. mars 2011 av BigJackW Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Lenge siden du har støvsugd? Kan være "brent støv" du lukter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det hendte med meg i sommer. Jeg fant ut at vifta hadde dødd, byttet den og strømforsyningen fungerer som normalt. Som Complexity nevner kan det være det bare er brent støv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vil tro at det er mye støv i den, slik at det blir mere varme. Sjekk om viften går rundt, om ikke, må du nok bytte den. Sjekk også om det er noe støv der. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Enda en Hiper? Få den ut og på dynga, når disse dør tar de med seg hardware. Ett kjapt forumsøk vil være urovekkende nok angående disse. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Åpna den dagen etter jeg lagde posten eller noe. En helt grei guffe med støv for å si det slik, men ble ikke noe særlig bedre etter at jeg fjerna det. I dag, når jeg kjente at lukta virkelig ble intens røska jeg bare ut strømpluggen, da begynte det å ryke som fy, i hvertfall 4-5 minutter. Kjente under den med handa, kunne ikke ha handa der i mange sekundene - så jeg bestile meg ny i dag. Får håpe den ikke kverka noe annet hardware i samme sleng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå