Thad Castle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Som emnetittelen sier, så lurer jeg på om å holde i 4 min første gang er lenge? Venninnen min mente at dette er lenge, mens jeg mener at dette er ca. normalt. Hva mener dere? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 I underkant av 3 minutter er vel det et gjennomsnittlig samleie varer, men det inkluderer alle, også de erfarne. Så 4 minutter kan helt sikkert defineres som lenge for en førstegangsgutt. :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vil ikke påstå at 4min er lenge etter man er innkjørt, men til å være første gang, så er det lengre enn normalen. Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 24. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2011 Det er ikke lenge, men det kan være nok. Er ikke slik at alle vil at samleie skal vare i 2 timer til man kommer i en eksplosjon av en orgasme og så falle sammen over hverandre med svetteperler i pannen og dugg på vinduet. 15 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er ikke lenge, men det kan være nok. Er ikke slik at alle vil at samleie skal vare i 2 timer til man kommer i en eksplosjon av en orgasme og så falle sammen over hverandre med svetteperler i pannen og dugg på vinduet. Til å være første gang, så er 4 min over gjennomsnittet! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja, som det er nevnt ovenfor, det er lengre enn gjennomsnittlige samleier.... Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva som er vanlig lengde på første gang varierer etter både person og hva slags sex det er snakk om. Om det er en ONS og det bare skal bli fort ferdig så er det ikke så ille. Men rolig, sensuell sex kan vare en god stund, selv om det er først gang. Men 4 min er ikke dårlig uansett. Om jenta ikke er ferdig, så fulfører du med fingre eller tunge. 2 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 holdt på godt over 10 minutter første gang, kom aldri Lenke til kommentar
Populært innlegg Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2011 holdt på godt over 10 minutter første gang, kom aldri Var hun så stygg? 36 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 haha, nei. heller jeg som hadde runka for mye + spent Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg holder 15-20 min. Når jeg holdt på med "eksen" var det alltid slik at jeg måtte runke meg ferdig fremfor henne... er det negativt? til gjengjeld kom hun altid en 5-8 ganger, spørst hvor lenge det tok før hun var ferdig Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tviler hard på at gjennomsnittet er 3min. Det er fryktelig kort tid. 4min vil jeg kalle veldig "førstegangssex". Hvor du kommer av å ta på en pupp. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Dette gjennomsnittet ble målt på tyske ektepar som hadde vært sammen en stund og som var mellom 30 og 50 år, hvis ikek jeg husker feil. I tillegg så regner jeg med at de bare målte "stikkingen av tiss" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 4 min kan jeg forstå ved "pumping". En økt varer jo lenger med forspill. Og så stopper man jo, bytter stilling osv. og "resetter" klokka. Postet av anonym: 2e0700c76111f29556decef960c390f1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Seriøst? Det syntes jeg var langt i fra lenge! Folk har i gjennomsnitt samleie i ca. 5-10 minutter, og det er ganske kort. Fikk nesten bakoversveis da jeg leste det. Meg og min kjære kan holde på alt fra 15 min til 1 time, om ikke mere - inkl. forspill. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nettopp, det inkluderer forspill. Dette gjennomsnittstallet er tatt bare ut i fra perioden hvor har reelt samleie. Men antagelig så er jo tallet beheftet med at forsøkspersonene har vært sammen lenge, sex sjelden og dermed tar det kort tid før man er "ferdig" Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Selve samleiet, aka penis i vagina (så pent jeg sa det nå :o), har lett for å vare lenge. Ihvertfall hvis man ikke bare pumper på.. Hvis det er snakk om å pumpe på, uten å bytte takt, stilling etc, så er det sikkert helt normalt Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Det korteste samleiet jeg har hatt var vell på 7-8min men det skyldes jo at vi ikke byttet stilling, men har holdt på i 30min++ flere ganger før. Edit: Dette er ikke inkludert forspill. Endret 27. mars 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ja det er selve pumpingen det er snakk om Hun hadde nok et fors først, men hvor lenge det varte er jeg usikker på... Virker som om det er litt delte meninger om dette, men virker som om 4 min for første gang er relativt "average". Eller? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg vet ikke hva som er average, men min første gang varte vell 10-15min ekskludert forspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg