1993 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg har en ps3, en tv og et lydanlegg. Tidligere koblet jeg en HDMI fra ps3 til tven for bilde, og en optisk kabel fra ps3 til anlegget for lyd. men ps3en var på reparasjon, og reparatørene klarte å ødelegge inngangen for optisk lyd, så jeg får ikke lenger inn kabelen. Derfor må jeg bruke HDMI til både lyd og bilde, men jeg klarer ikke å få det til! Hvordan skal jeg koble? Forsterkeren heter Onkyo HT-R370 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor klager du ikke på at lydutgangen er ødelagt? Lenke til kommentar
1993 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 orker ikke sende den inn på nytt, de er så trege, så vil heller bruke hdmi som lydutgang i tillegg til bilde, det må da være mulig? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil tro at du må koble anlegget ditt til TVen, og få TVen til og sende lydsignalet til anlegget ditt. Lenke til kommentar
1993 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 vet du hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du må nok finne ut av det med TVen din, men se om du finner noen lyd output på den Lenke til kommentar
kyllingjazz Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er ikke helt sikker. Men er det ikke bare å koble aux fra tv til anlegg? Det er det til meg Aux ut på TV'n videresender all lyd fra tv og all lyd inn på tv. Lenke til kommentar
jonastb Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje du ikke har endret lydutgangen på ps3-instillingene fra optisk til HDMI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå