Demonican Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Heisann! Leter for øyeblikket etter et nytt strategispill å spille, helst et som har de samme muligheten som command and conquer tiberium wars: kane's wrath hadde, da man kunne spille på et verdenskart, og gradvis ta over verden som en av rasene. Og man kunne spille kampen selv om man ville, eller la pcen ta det. Har tidligere vært borti flere strategispill, alt fra Homeworld (som jeg elsker!), til Warhammer 40k etc. Ser helst at det er et RTS, men tur baserte spill pleier også å være artige. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva med civilization? Eller risk? Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Risk har jeg ikke testet, kan ta en titt på det, Civ har jeg vært borti tidligere, men falt ikke helt i smak, muligens jeg ikke har gitt det en fair sjanse, så får teste det igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nokon gode strategispill: - Total War spilla (Rome, medieval, Empire osv.) - Civilization 1-5 - Caesar IV - Anno 1404 - Europa Universalis - Settlers 3 - Age of empires 1-3 Og mange fleir, søk på top straegispill på nettet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Civilization 1 og 2 er vel atpåtil gratis. I hvert fall 1ern. 2ern er etter min mening det beste av de spillene, men det er min mening. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Starcraft 2 Risk! Og superpower 2 er en virkelighets simulator som er satt til 2001, med NATO, EU osv. + at der kan man spille alle land, absolutt alle, sør korea, nord korea, peoples rep. of China, USA osv. alt, også små øyriker rundt india og afrika feks, hawaii, norge, sverige, alt. Man kan designe sine egne styrker, lage atomvåpen, rakettskjold, men husk at du må ha økonomi til det, du må også ha støtte fra folket dersom du velger styreformen "multi-party-democracy" eller tilsvarende, dette trenger ikke "communist" og "theocracy" eller de andre tilsvarende å bry seg om. Elsker superpower 2 når alle er inne i mp lobby og velger sitt land, og så spiller alle ut sin rare agenda XD roleplay er best <3 Kan spilles i MP med cracked version, trengs no-cd crack for å spille på vista og 7. Kan kjøpes på amazon o.l eller fås på piratebay dersom du absolutt ikke finner det andre steder. Endret 24. mars 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå