Gå til innhold

Ønsker tips på fargelaser

Anbefalte innlegg

Er førstegangskjøper når det kommer til fargelaser, har vært i etpar butikker uten å ha truffet på noen selgere som forstår mitt moderate behov hva angår utskriftsmengde. Skal ha en A3 fargelaser i restauranten for utskrift av plakater og menyer, med bilder og graderte farge-s/h-områder. Det er ikke snakk om mer enn max 2000 utskrifter pr. år. men ønsker allikevel middels høy kvalitet på utskriftene, særlig med tanke på områder på print som består av graderinger. Mulig jeg bekymrer meg for meget om dette med graderinger, men har etpar negativer erfaringer hvor det har opstått "striper" i slike områder.

Ser også naturligvis etter et merke/type skriver som har tonerkasetter som ikke koster det hvite i øyet.

Har et budsjett på 3- max 4000kr, og håper å få hjelp til å finne en god og driftsrimelig A3 multifunkjsons-fargelaser.

Den må kunne faxe, kopiere og scanne....

Endret av iRobot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men det du ønsker deg finnes ikke.

Billigste A3 fargelaser pr i dag er vel Oki C810DN, som ligger på ca 10' ex mva.

Om du vil ha en multifunksjonsskriver i A3 basert på laser må du nok dobble det.

Blir litt som å si at du vil ha en ny sprek Mercedes for ca 100'. Ikke noe galt i at du vil det, men du får det ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...