Gå til innhold

Medisin, Tannlege eller Farmasi i Utlandet.

a1a9s88

Anbefalte innlegg

Hei, alle som lurer på eller tenker på å studere medisin, tannlege eller farmasi i utlandet kan kontakte meg for eventuelt veiledning eller inntak. Jeg er selv en medisinstudent men har kontrakter med universiteter i Slovakia, Ukraina, Bulgaria, Romania og Russland. Og jeg kan fikse alt med søkeprosessen og inntak på disse studiene. NB!! Går dere igjennom meg, det eneste dere trenger er studiekompetanse uavhengig av karaktersnitt eller faginnhold i vitnemålet og jeg vil gjøre mitt beste for å få dere inn på de studiene nevnt ovenfor. Har dere noen spørsmål eller rådgiving dere vil ha så kan jeg rådgive dere uten kostnad.

Dere kan kontakte meg på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lukter forsøk på identitetstyveri.

Jeg skal vedde på at denne personen krever at vitnemålet ditt må bli sendt til universitetet via h*n, for da skal liksom vedkommende sørge for at du kommer inn "uavhengig av karaktersnitt". Hvis man går med på dette vil man sannsynligvis i ettertid få masse rare telefoner fra diverse nettbutikker angående store mengder varer bestilt i ditt navn. "Skal du virkelig ha de 50 LCD-skjermene du bestilte i går kveld?" også videre i den duren.

På vitnemålet står også ditt personnummer, og hvis dette blir stjålet ligger du dårlig an.

Endret av SLIguy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...