maradona Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som har noen gode rettsaks/advokatfilmer å anbefale som ikke er: 12 Angry men Djevelens advokat The Firm The Rainmaker Judgement at nurnberg Michael Clayton How to kill a mockingbird eller Witness for the Prosecution? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Boston Legal, er en serie. Men det gjør nytten hvis du vil ha god advokatunderholdning. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Takk for forslag, A few good men glemte jeg å nevne at jeg hadde sett, men en god film alikevel. Boston Legal startet jeg faktisk akkurat å se på. Skal sjekke ut Runaway Jury og Kramer vs Kramer, sistnevnte bør man vel ha sett uansett. Endret 24. mars 2011 av maradona Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 The Verdict av Sidney Lumet (12 Angry Men) skal være knall. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Anatomy of a Murder (1959) MUST SEE Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) trial & error eller rett og urett på norsk http://www.imdb.com/title/tt0120373/ Så er det en film som har premiere i år the lincoln lawyer http://www.imdb.com/title/tt1189340/ Endret 3. april 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg så nettopp "A Time to Kill" og kan anbefale den. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 the firm, runaway jury, a time to kill, the rainmaker er faktiks av samme forfatter. og er verdt og lese bøkene også. pelican brief er også samme forfatter. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Et spørsmål om skyld aka Primal Fear ^^ Endret 5. april 2011 av kjidel Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Miracle on 34th street - knakende god rettsak på slutten av filmen der... Også har man jo alltids Lovlig blond med Reese Witherspoon... 1 Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Takk for mange gode forslag! Skal sjekke ut alt jeg ikke har sett, bare å komme med mer om noen har det. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sett på noen gamle episoder med Matlock. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kan ikke huske akkurat hvor mye av Paths of Glory som foregår i en rettssal, men den scenen og generelt skyld/straff er viktige deler av filmen. Knakende god anti-krigsfilm med Kirk Douglas og attpåtil regissert av Kubrick, den anbefales. Og så har jo vi denne klassikeren : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå