Gå til innhold

spørsmål om komplett: Levert/Sendt dato?

Anbefalte innlegg

Hvis man logger inn på komplett.no, går under "ordrer", og velger en av bestillingene der, får man jo opp masse info om den ordren det er snakk om. Bl.a "Levert dato", og "Sendt dato". Noen som har noe som helst aning om hva som er hva av disse?

---

Grunnen til at jeg spør er at jeg bestilte noe fra dem på torsdag morgen, fikk ordrebekreftelse med en gang som vanlig, fikk leveringsbekreftelse på fredag med kollinr av alt, men nå er det mandag og jeg får fortsatt

"Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.

Sjekk om sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted."

når jeg søker etter pakken på nettspor på posten.no

så jeg begynte lure på om varene faktisk var sendt, logga inn på komplett.no og sjekka statusen, den stod som levert, det står "Leverings dato: 2003-07-11", men under "Sendt dato" står det ingenting. Så sjekker jeg på ordrer jeg har hatt hos dem før, og der står "Sendt dato" alltid enten som samme dato som "Levert dato", eller dagen etter.

---

Så jeg klør meg litt i hodet.. er ikke "levert" hos dem det samme som at de faktisk har SENDT selve produktet? hvis ikke, hva betyr isåfall levert? Alltid trodd at levert = sendt jeg, når det gjelder webshop'er....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette står på hjemmesiden deres over ordrer..

Åpne ordre er godkjente bestillinger, men som vi ikke har begynt å behandle. Leverte ordre omfatter ordrer under plukking, pakking, delvis leverte og leverte. Webordre til godkjenning er mottatt i systemet vårt, men ennå ikke godkjent. Så snart ordren er godkjent, går den til Åpen ordre. Når vi begynner å plukke/pakke ordren, går den til Leverte ordre.

Pakkenummeret kan du få selv om pakken ikke er sendt. Så det er ingen garanti at pakken er sendt selv om du har mottatt pakkenummeret. Så du må nok vente til pakken dukker opp på søkefunksjonen hos www.posten.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...