nothened Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) - Endret 2. oktober 2014 av nothened Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Denne... http://www.samsung.com/no/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-C7550W/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail ... eller no? Lenke til kommentar
nothened Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) - Endret 2. oktober 2014 av nothened Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Om det er det anlegget (eller noe lignende) du har. Lenke til kommentar
nothened Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) - Endret 2. oktober 2014 av nothened Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Skulle ikke bli så varmt det der.. Er det aktive høyttalere og sub, eller drives alt av spilleren? Lenke til kommentar
nothened Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) - Endret 2. oktober 2014 av nothened Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Høres merkelig ut at det fusker bare på den ene sida. Men om det er temperaturen som er problemet, er det jo mulig å kjøpe ei stillegående datavifte og en liten trafo med passende spenning, og så montere hele stasen på baksiden av tv-benken i et av høla. Kan jo for såvidt ha ei vifte over hvert hull og seriekoble dem. Da går begge veldig stille, men du flytter en de luft likevel. Kan jo hjelpe.. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er jo verdt å sjekke om det funker utenfor tv-benken, før vifter monteres inni. Har min receiver, med ca400W strømforsyning, inni en lukket tv-benk. Har fjernet bakplaten, men glippen er ikke større enn at det kan trekkes kabler til tv. Den har ingen problemer med tempen på rundt 40-45 grader (sjekket med termometer). Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 De gradene er ikke så veldig høyt, anlegget bør nok takle det. Men det er jo alltid lurt med lufting. Du har ikke vurdert å bytte rack, til ett med dør som har netting i stedet? Det finnes de som har dette som faktisk ser bra ut. Hifi Klubbens Cubeer har mulighet for dette. Men ellers så vil en vifte løsning også fungere. Har dette selv i mitt rack, totalt 4 stk 120mm vifter, uten at lyden merkes. 2 av dem senket temperaturen på min forforsterker fra å være meget var til å være kjølig. Det eneste er å kunne styre dem, da har Clas Ohlson (Og Elkjøp tipper jeg) en strømlist som aktiverer 3-4 kontakter når hovedkontakten drar strøm. Da vil viftene starte sammen med TV eller anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå