Gå til innhold

[Løst] Bulletstorm Gears of War likhet?

Anbefalte innlegg

Bulletstorm var et dritt atrig spill, som jeg kom igjennom på 6 timer. Det er litt frem og tilbake. Det er litt vel mye blod i spillet. Undlingsvåpenet mitt var sniperen.Det verste på spillet var at noen steder kunne du skli evig, slutten var fy flatte så dårlig

Er det noen andre som har mening om Bulletstorm Vær så snill og skriv:D

Det er sant det at det er funn med slow-motion sniper det er dritt funn men det er noen skjedelige bugs i spillet:D

Endret av rikilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digger Bulletstorm, men som jeg ser det handler det ikke om å komme igjennom det så raskt som mulig. Vil jeg ha et generisk FPS er det mer enn nok å velge i. I stedet handler det for meg om Skill Shot. Jeg lo godt da jeg fikk Pancake første gang (ja, jeg er syk...) :p og jeg har brukt en del timer på å lete etter nye SS. Etter ti, tolv timer har jeg ennå over to tredjedeler av dem igjen, så jeg vil nok bruke en del tid på dem.

Lenke til kommentar

Bullestorm er ett sånnt spill som man kan slappe av med eller plukke opp nårsomhelst uten å føle at du har missa noe.

Skill shots er gøy så man ender opp med å ta sjangser bare for å få mer poeng :p Verdenen er nydelig og noe av dialoget er morsomt. Historien var OK men alt det andre veide opp for det uansett.

Det er jo klart at det skal bli en oppfølger så da håper jeg de klarer å beholde det som er bra, og legge til en bedre historie!

Lenke til kommentar

Jeg er mere besatt på å klare alle de rare kill-achievementene enn å fullføre historien. Det er også det eneste spillet jeg har opplevd følgende samtale på headset: "The ass is open!!! SHOOT THE ASS! SHOOT IN THE ASS!"

Selvsagt for å få mere points.

Å spille det på samme måte som Gears of War mener jeg er helt bortkastet, altså finn cover, dukk, skyt mobs, gå til neste cover, repeat. Moroa er å bruke leash på merkeligste mulige måter og være sadistisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bullestorm er ett sånnt spill som man kan slappe av med eller plukke opp nårsomhelst uten å føle at du har missa noe.

Enig. Historien er sterk nok til å dra spillet, og skill shots er morsomt og vanskelig å finne til tider, men det er ikke noe problem å bare kødde med fiendene uten å egentlig gjøre fornuftig i noen minutter. Akkurat sånn det skal være. :)

Skill shots er gøy så man ender opp med å ta sjangser bare for å få mer poeng :p Verdenen er nydelig og noe av dialoget er morsomt. Historien var OK men alt det andre veide opp for det uansett.

Jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt leash på en fyr bare for å prøve skyte ham i bjellene (for å få skill shot, så klart. Noe annet ville vært rart...) :whistle: selv når det er en drøss fiender rundt meg. Man må jo prioritere. :p

Det er jo klart at det skal bli en oppfølger så da håper jeg de klarer å beholde det som er bra, og legge til en bedre historie!

Flere typer skillshots, flere typer våpen, bedre bosser og mer variasjon, så er jeg fornøyd.

Jeg er mere besatt på å klare alle de rare kill-achievementene enn å fullføre historien. Det er også det eneste spillet jeg har opplevd følgende samtale på headset: "The ass is open!!! SHOOT THE ASS! SHOOT IN THE ASS!"

Selvsagt for å få mere points.

Jeg vet ikke helt om jeg vil vite mer... :p

Å spille det på samme måte som Gears of War mener jeg er helt bortkastet, altså finn cover, dukk, skyt mobs, gå til neste cover, repeat. Moroa er å bruke leash på merkeligste mulige måter og være sadistisk.

Amen.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Thumper + noe explosivt opp i lufta = spam av fertilizer skill shot :p

Glemte det med bosser (kanskje fordi det var så få!) så er enig med den. Når jeg sitter her nå husker jeg egentlig bare den store plante tingen..

Også kunne det gjerne vært litt flere skill shots som har med omgivelsene å gjøre.

Lenke til kommentar

Bulletstorm gjorde veldig mye rett, det hadde en nesten ekstrem underholdningsverdi i skillshots som føles som en adrenalinsprøyte blant førstepersonsskyterne. Historien er litt så-som-så, men det er også meninga. Jeg likte den uansett godt, er en del vittige kommentarer og slengbemerkninger som kommer flyvende og det er enkelte karakterer som er så over the top at det i en annen setting ville vært feil feil feil.

Det jeg savner er derimot levetid. Akkurat som Borderlands brakte noe nytt med loot-konseptet inn i sjangeren bringer Bulletstorm noe nytt til sjangeren, men der Borderlands er stort, fritt og mindre narrativt er Bulletstorm enveiskjørt, rett frem og en mer definert slutt. Synd, for et slikt system i en mer åpen verden må være utrolig herlig. Dessuten tok det vekk mye av levetiden Bulletstorm hadde (men jeg fullførte det altså to ganger, normal og very hard).

Onlinedelen er mer skuffende, mest på grunn av at folk ikke fikser samarbeid videre godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...