Gå til innhold

Kjøp T610 nå, ell vent på SX1

JZA

Anbefalte innlegg

Hva synes dere jeg burde gjøre for noe ? Får en T610 for 2000 kr, hvor mye kommer en SX1 til å koste når den kommer ut ? Og vil den egentlig være så revolusjonær for en som stort sett bruker mobilen til å ringe med og sende mld ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke ha en mobil nå og kan klare deg med den du har.så ville eg ventet på sx1.men hvis du ikke vill vente så kan jo du bare kjøpe t610 også kjøpe f eks sx1 en stund etterpå den er komt.eller kan du vurdere noen av de andre nykommerene.( 6600, p810, 6220 osv )

Lenke til kommentar
hvis du ikke ha en mobil nå og kan klare deg med den du har.så ville eg ventet på sx1.men hvis du ikke vill vente så kan jo du bare kjøpe t610 også kjøpe f eks sx1 en stund etterpå den er komt.eller kan du vurdere noen av de andre nykommerene.( 6600, p810, 6220 osv )

Ja, må vel kanskje gjøre det uansett, da får jeg ikke fornyet noen av mine to abb før mai 2004 ell noe :( Har jo Netcom Total Pluss forsikring også, uten verdiforringelse og egenandel, men har ikke noe ønske om å utnytte meg av dette, da dette bare vil føre til høyere premier i fremtiden :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...