Bentus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Yo, rett på sak. Går det det ann å bruke 2 gb minne sett (en gb hver) sammen med et 4gb sett ( 2gb hver)? Samme merke, Kingston Hyper X. Men det er PC2 9600 og et PC2 6400. Lurte på om det gikk ann å kjøre dem sammen hvis jeg kjører dem på samme hastighet/timings og volt? Noen som har gjort liknende? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Da skal gå det. Gjorde noe liknende på en gammmel dell pc. Da ikke samme merke eller hastighet. Alle brikkene vil gjøres på den frekvensen den seneste brikken har, tror ikke du vil få utnyttet deal channel, men utover det skal det gå bra. De brikkene jeg bruke var 2x256MB + 2x128MB DDR ram Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 OKey, tenkte å kjøre dem på samme som 6400 har. 800mhz og 1.8V Timings holder jeg på å sjekke på nettet akkurat nå Regner med at hovedkortet ikke vil poste viss det ikke går Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Gikk ganske fint, men den viser mindre hastighet enn normalt, satt volt på 2V. og satt FSB på 1333 for å få 800mhz. Men den viser 700mhz istede, så testa å skru FSB opp til rammen ble 800mhz på 2V. Satt også 5 5 5 15 på timings. Funka flott, men skal kjøre memtest og litt diverse og se om det er stabilt. Går det bra, så prøver jeg litt og litt mer på MHZ, men volt står fast på 2V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå