mellow_d Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kjøpte meg akkurat en app fra market (air attack hd) men får ikke lastet den ned. nedlastingen vil rett og slett ikke begynne. problemet er kun med den appen, prøvde med noen andre og det gikk fint. har også fått kvitteringen på mail og kjøpet er registrert i google checkout. noen som har et forslag? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har aldri opplevd dette selv. Har samme rom og telefon som deg. Du kan jo prøve å installere fra nett. https://market.android.com/details?id=com.ArtInGames.AirAttackHD&feature=search_result Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 prøvde det også, viser seg at redux ikke støtter nedlastninger over 32 mb eller noe. flashet oxygen og da fungerer det første "svakheten" jeg har funnet i redux.... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Snålt, men har aldri prøvd å laste ned noe så stort fra market. Det fungerer ihvertfall å laste ned over 50 mb rett fra nettleseren. Lastet ned siste versjon av Redux direkte fra nettleseren på telefonen (rund 56 mb hvis jeg ikke husker feil), men mulig at begrensningen ligger i market. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 tror problemet ligger i romen, når du laster ned fra nettleseren legger fila seg på minnekortet, laster du ned fra market legger det seg i telefonen. sikkert andre veier rundt der, men med oxygen var det ikke noe probelem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå