Morfeo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Vi trenger flere moderatorer i spilldelen av diskusjon.no. Bare sjekk ut forumet felles nå. Jeg vet at det er flere som har sluttet å bruke forumet pga alt for få moderatorer, og jeg kan garantere at det blir flere om slikt som dette blir vanlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Du mener trådene til brukeren som spammet felles? De var der i ca 3 minutter før de ble slettet, den hendelsen er det ikke noe å utsette på. Jeg antar at du mener det trengs flere i den delen av forumet uavhengig av det som skjedde i stad? Endret 23. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Bra at de er borte allerede, kanskje det var litt for raskt av meg å skrive dette, men han har holdt på med spamming i flere timer nå, og selv om ting har blitt slettet igjen, så har han fortsatt. Så kanskje det er riktigere å si at vi ikke trenger flere moderatorer, men en måte å hindre at brukere fortsetter etter at de er blitt moderert for slikt en del ganger? Edit: Han er i gang igjen nå feks. Endret 23. mars 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har sett han er i gang med det igjen, ett stort problem er at IP er relativt lett å bytte, e-post addresser er lett å skaffe, så om noen virkelig vil, så får de spammet en liten stund, før brukeren blir slettet og de må opprette en ny bruker, før de kan fortsette å spamme en liten stund igjen. Så vidt jeg vet er det desverre lite man får gjort for å forhindre folk i å opprette nye brukere hvis man virkelig vil gjøre det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har sett han er i gang med det igjen, ett stort problem er at IP er relativt lett å bytte, e-post addresser er lett å skaffe, så om noen virkelig vil, så får de spammet en liten stund, før brukeren blir slettet og de må opprette en ny bruker, før de kan fortsette å spamme en liten stund igjen. Så vidt jeg vet er det desverre lite man får gjort for å forhindre folk i å opprette nye brukere hvis man virkelig vil gjøre det. Ok, jeg trodde dere kunne banne IP-en, og slik bli kvitt han for godt, men om det ikke er så enkelt, så forstår jeg selvsagt problemet, og beklager denne tråden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Så klart man kan IP-banne, men hva hjelper det da man kan bruke "uendelig" med proxyer eller endre IP? Edit: Veiledere kan ikke banne på noen som helst måte... Endret 23. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Da får jeg bare beklage - og ønske lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå