Gå til innhold

Ikke virus i Linux ?

Anbefalte innlegg

Mer smaksak. Jeg liker å bruke Visual C++ og .NET-rammeverket.

Skulle egentlig skrive at C# og BASIC var mer eller mindre umulig i Linux, men det gikk litt fort for meg.

Æsj, .NET.

Jeg tror ikke minnet er problemet. Jeg vet helt ærlig ikke hva som er flaskehalsen i systemet, men faktum er at det er mer enn min tålmodighet klarer. Det er slik at jeg blir rastløs og stresset om jeg bruker Gnome på min Netbook.

Skal se om jeg kommer frem til en konklusjon når jeg får tuklet med den, ettersom samboeren camper den atm.

Hva er super hybrid engine?

Det er Asus sin strøm-styring. Den gir meg mulighet å klokke prosessoren fra 1,33GHz til 1,7GHz og sette prosessoren i ekstra strømsparing.

Ja, nettopp, slik software-tweaking. Nå kan du strengt tatt styre CPU-klokk gjennom linux og, da, så du får vel oppnådd noe den samme effekten. Skulle allikevel ønske at Asus brukte tid på universielle løsninger/hardware fremfor å tukle med windows på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan love deg at jeg har tuklet veldig mye for å kunne få Linux til å fungere på min netbook. Om jeg skal oppsummere det lett, så kan jeg gi deg følgende stikkord: SHE fungerer ikke, Eeecontrol fungerer ikke, Jupiter sine Eee-funksjoner fungerer ikke, videodrivere eksisterer knapt (søk på GMA500 + Linux), systemet er lite responsivt og jeg er så grusomt nøytral at jeg like godt kan bruke Windows 7. :wee:

Jeg bruker Linux så ofte jeg bare kan, men når du blir lettere mentalt skadet av å sette opp et system, så går jeg heller for Windows. (Litt morsomt, med tanke på at jeg liker Gentoo :p )

Det finnes mange dager der jeg har vært veldig nærme i å avinstallere Windows på min stasjonære, men jeg er enda avhengig av det. Så kan det heller bare ligger der å støve ned til en dag jeg trenger det.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

That being said har jeg beholdt windows til spill. Skulle ønske flere kunne tatt i bruk openGL og nvidia/amd sluppet skikkelige drivere, men det kommer vel det og.

Denne uken har amd utlyst 1000 nye stillinger :new_woot:

Since AMD supports open-source software, it looks for software engineers skilled in Linux development, C/C++, Ruby and Java, primarily for its offices in Sunnyvale, Calif., and Toronto. Also, the company seeks OpenGL and OpenCL software developers who know C/C++ and graphics.

http://career-resources.dice.com/articles/content/entry/amd_ramps_up_hiring_for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...