corsa91 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei Vi har fått oppgave om å lage en liten spørreundersøkelse til en it og support ansvarlige. Det må helst være sånne kryss av spørsmål eller 1-5 skala spørsmål. Men tar imot alt annet ogsåHar dere noen tips? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Skal du ha hjelp til å konstruere undersøkelsen i seg selv? Da må det vel eksistere noen slags kriterier for hva undersøkelsen skal handle om - eller står du fritt til å velge dette også og forme spørsmålene deretter? Du gir veldig lite informasjon her til å basere noe svar på. Kanskje du burde copypaste inn oppgaveteksten direkte om du ikke kan forklare det bedre. -Stigma Endret 25. mars 2011 av Stigma Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg er enig at det er uklart hva spørsmålene skal handle om. Eller velger du selv? Hva med å ta: Hvordan funger backup rutiner? (Dårlig, middels, bra, veldig bra) Kan arbeidet effektiviviseres? (JA, nei) Kan bytte av arbeidstasjoner gi mere stabil drift? (Ja, nei) Kan bytte av operativsystem gir bedre stabilitet? (JA, nei) Trives du/dere i jobben? (JA, nei) Eventuele kommentarer: Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Det er spørsmål jeg selv velger. Vi må lage en undersøkelse til It og support folka på Burger King. Takk for tipset LMH1 Jeg er enig at det er uklart hva spørsmålene skal handle om. Eller velger du selv? Hva med å ta: Hvordan funger backup rutiner? (Dårlig, middels, bra, veldig bra) Kan arbeidet effektiviviseres? (JA, nei) Kan bytte av arbeidstasjoner gi mere stabil drift? (Ja, nei) Kan bytte av operativsystem gir bedre stabilitet? (JA, nei) Trives du/dere i jobben? (JA, nei) Eventuele kommentarer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå