Archangel Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hoerte nettopp en sang av U2 paa radioen , vet ikke hva den heter men har hoert litt av den foer naa i det siste . Det er endel piano spilling i den og sangen er ganske rolig . Hater naar ingen sier hva sangen heter paa radioen . Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 the first time tror iallefall det kjøp cden(e)!!!! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 hehe er nok ikke den , jeg har Zooropa Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 "stuck in a moment" you can't get out of it.... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ikke "Everbody Hurts" da? Regner med at du allerede vet om den.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ikke "Everbody Hurts" da? Regner med at du allerede vet om den.. Den er det jo R.E.M som har Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 *Skjemmes* Klokka var 5 på morningen dahh.. *rorodinbåt* Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Nei " Stuck in a moment " er det heller ikke den har jeg hoert foer . ( liker ikke den sangen faktisk ) Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Hm naa begynner jeg aa lure paa om det er U2 i det hele tatt , hoertes da VELDIG ut som Bono , pleier ikke aa ta feil av ham da . Nei det er ikke " Sweetest thing " heller , det er den med musikkvideo som er i den vogna eller noe slik er det ikke det ? Lenke til kommentar
cyc Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 syng litt for oss da.... eller skriv hva som synges i sangen så kan vi hjelpe. CyC Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg husker ikke , men veldig rolig piano spilling og kun en mann som synger . Det er vel smaa " piano soloer " I sangen sikkert etter refrenget eller " bridge " . Hm...haaper jeg hoerer den igjen snart , men gidder jo ikke aa sitte foran radioen hele dagen . Er nok en forholdsvis ny sang , fra iaar tenker jeg . Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Ok naa skjemmes naa jeg da...det er " Clocks " av Coldplay :oops: uansett naar han nynner hoeyt ved pianospillingen saa hoeres han jo litt Bono ut da synes sangen hadde noe U2 over seg jeg da , men men . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå