karobaro Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Heisann! Jeg er ei jente på 18 som har veldig lyst å ta en tattovering, jeg holdt på å gjøre det da jeg var 16 (litt spontant) men valgte å heller vente til jeg ble 18 siden jeg kanskje kom til å skifte mening (men det gjorde jeg jo slettes ikke). Så jeg har lyst å tattovere en åttendedelsnote bak mitt venstre øre i str. ca. 1 cm lang. Jeg spiller selv musikk, har gjort det hele livet. Jeg spiller piano og har spilt klarinett. også betyr musikk no helt spesielt for meg, og da snakker jeg ikke om alle disse rapperne og populære pop artister, no offence.. men heller skikkelig 60'talls rock, rock, indie, klassisk osv. Men uansett! Hva syntes DU om tattoveringen, jeg vet at jeg vil ha den og at det er det som teller aller mest.. Dette innlegget har blitt redigert av karobaro: Ett minutt siden Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Ei såpass lita og uskyldig tatovering ser eg ingen motargumenter mot. Lykke til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Uskyldig? Man har jo ikke mulighet til å skjule det, da er det nesten bedre med en tribal tatto på korsryggen som kan gjemmes bort når man ikke vil ha det synlig. 1 Lenke til kommentar
iKent Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Helt ok plass å ha en slik tattovering, men vær litt obs på at det er vondt å tattovere på slike stedet pga. sensitiv hud. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Tatover heller en takt eller to du liker som et trampstamp, eller backstikk-underholdning, mye bedre! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Uskyldig? Man har jo ikke mulighet til å skjule det, da er det nesten bedre med en tribal tatto på korsryggen som kan gjemmes bort når man ikke vil ha det synlig. Tenkte på regelen med hode/hender, men ser som sagt ingen grunn til at det skal gjelde her. Lite sannsynleg at ein potensiell arbeidsgjevar har noko imot den tatoveringa, med mindre han hatar alt som heiter musikk Lenke til kommentar
karobaro Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Uskyldig? Man har jo ikke mulighet til å skjule det, da er det nesten bedre med en tribal tatto på korsryggen som kan gjemmes bort når man ikke vil ha det synlig. Jeg kan kjule den med håret, med den plasseringen jeg har tenk kan man bare se den hvis je tar opp håret har langt tykt hår kjønner du Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Du virker ikke så veldig sikker på tatoveringen din dersom du må spørre fremmede på et forum. 1 Lenke til kommentar
karobaro Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Du virker ikke så veldig sikker på tatoveringen din dersom du må spørre fremmede på et forum. ville bare spørre for morroskjyld egentli.. men kanskje du har rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg syns det høres spennende ut at du vil ha en åttedels-note bak øret, spesielt siden du spiller piano og virker såpass interessert i musikk som du gjør. Spiller selv piano, og skjønner godt hva du mener når du sier at musikk er noe helt spesielt for deg. Tatoveringer er stilig, men du må tenke på at det er noe som varer livet ut. Dermed syns jeg ikke noe om de som tar en tatovering bare for å ta en. Skal man først ha en tatovering bør det være en tatovering som gir mening for vedkommende, for som sagt så er det noe som varer livet ut. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Ganske klisje, men jeg synes G-nøkkler er fine som tatovering. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Ville kanskje plassert den ett sted den er lettere å skjule. Men ellers har jeg ikke noe i mot motivet, selv om jeg personlig aldri ville tatovert meg. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Den plassen der er jo ikke akkurat veeldig vanskelig for ei jente å skjule da. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Kjør på! Selv har jeg en G-nøkkel med vinger på underarma, ca 8 x 12 cm Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg elsker tanken på sånne små, symbolske tatoveringer, og har selv tenkt på å ha en smiley bak øret, faktisk! Jeg sier kjør på, musikk er vel ikke akkurat noe du kommer til å ta helomvending om i løpet av livet! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Forstår godt hvorfor du vil ha en musikk-tatovering, men selv syns jeg noter og g-nøkler er litt vel oppbrukt. Men det er jo du som bestemmer, og om det er det du vil ha syns jeg du skal gå for det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Personlig har jeg vært i tenkefasen for tatovering lenge. Jeg tenker en F-nøkkel på underarmen et sted. F-nøkkel fordi musikk betyr mye for meg og og fordi jeg spiller bass. Jeg sier: kjør på, ingen fare. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå