Gå til innhold

ASUS G73JW med 120GB SSD. Hva er riktig pris?

Anbefalte innlegg

Jeg selger en ASUS G73JW som er en uke gammel.

Dette grunnet ny jobb som innebærer at jeg må ha en fysisk mindre og lettere maskin.

Maskinen har følgende specs:

i5-480, GTX 460M, 4GB 1333mhz, 120GB Corsair SSD, 500GB hybriddisk, win7 home prem.

Dette er en utrolig kjapp og stillegående maskin som har en av de beste kjøleløsningene som er tilgjengelig. Den har i tillegg USB 3.0, HDMI, VGA samt minnekortleser.

Høres 9000,- ut som en grei pris?

Dette er ca. 3000,- under kjøpesum.

Vurderer å sende med nytt Creative Fatal1ty headset og Logitech MX 518 mus ved hurtig handel.

asusg73jwf.jpg

creativefatal1tygamingh.jpg

6401e.jpg

Hva ville dere der ute gitt for denne? Tenker å prøve den på finn.no for 9000,- men lurer litt på hvor mye jeg må regne med å tape?

Endret av jmosbakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig, her, bruk 14 dagers åpen kjøp hvis du har bestilt varene på internett.

Elkjøp, lefdal har 30 dagers åpenkjøp.

Skal du først selge maskinen, din selg den som firma, hvis du har muligheten.

Selge den privat på du raskt regne med 2000-3000 kr i tap.

Det er selv om du så vidt har brukt maskinen 2-4 dager, mest fordi kjøperne er skeptiske å handle med ukjente folk, som selger på finn.no og qxl.

Er desverre noen useriøse folk der, som selger 2 år gamle maskiner som er faktigst langt dårligere stand en hva selgerne gir intrykk av. Det er også desverre folk på finn som oppgir gir falsk navn eller selger piratvarer så ville være skeptisk å selge derfra.

Bare se 64 GB kingston usb minnepenn til 400 kr og microsoft lisenser av windows 7 til ca 500 kr.

Har du en aktiv QXL konto da du får god kritikk ville jeg heller solgt varene der.

Når vi først skal diskutere pris, kan vi ikke bare si 9000 kr er en god pris, uten faktisk å ha sett produkter, og vite hvordan det ser ut.

Kan jo være f.eks maskinen har skjulte riper og lingende.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...