Gå til innhold

Leiter etter en skikkelig mindfuck film.

HesteHoven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale "Man from Earth". Lavbudsjettsfilm, men det er en veldig, veldig god film.

Enig i denne. Var ett eller annet som fenget ved denne filmen.

Ellers kan jeg anbefale Secret Window og Skeleton Key. Men de er blant filmene i bildet lenger opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Human Centipede er ikke en mindfuck, akkurat. Det er bare en dårlig grøsser med enda dårligere effekter og skuespillere dratt inn fra gaten. Har aldri skjønt hvorfor den er blitt populær.

Er enig med deg, veldig dårlig skuespill og ikke de beste effektene. Men den er LITT unik i forhold til andre grøssere. Ser ikkje ofte på grøssere, men man kan ikke spare seg for å tenke at regissøren er litt på skråplanet :whistle:

Lenke til kommentar

The Human Centipede ble vel bare populær fordi handlingen er veldig, veldig syk og spesiell.

Enig med at skuespillerne ikke var noe spesielt gode. Selv om jeg likte tyskeren litt =P

Eneste som gikk gjennom hodet mitt i den filmen var hvor syk han som laget filmen egentlig er? :o

Det var noen lengre oppe som sa at Shutter Island ikke var noe Mindfuck film.

Hva legger du i Mindfuck, da? : )

Lenke til kommentar

Det var noen lengre oppe som sa at Shutter Island ikke var noe Mindfuck film.

Hva legger du i Mindfuck, da? : )

Noe mer enn forutsigbare plottwists, i hvert fall. Det ligger vel i ordet: «mindfuck» = en real voldtekt av hjernen, og for min del forkommer slikt når handlingen blir for absurd eller avansert til å kunne observere filmen på en normal måte. Da jeg så Enter the Void for første gang, for eksempel, måtte jeg gi slipp på alle tanker, og tillot meg isteden å bli slukt av filmens massive visuelle inntrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...