Dezvipe Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei. Ja, sikkert et passe idiotisk spørsmål. Men ringetonen høres overalt; i butikker etc. Det jeg egentlig lurer på er hva den egentlig heter? Om det er et eller annen klassisk stykke eller liknende? Eller om det rett og slett bare er Siemens sitt eget verk. Daniel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg tror rett og slett det er en ringetone fra Siemens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det vil jeg også tippe, selv om det kan være feil. Du kan jo høre med siemens kundeservice dersom det er viktig. Det virker som den er heftig inspirert av Johann Pachelbel - Canon in D Major: http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck Det finnes forresten en egen tråd for slike spørsmål. Lenke til kommentar
Dezvipe Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Takker for svar. Var ikke klar over at det var en slik tråd, beklager Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå