jakhel Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hei, jeg har en iphone 3Gs som ikke vil starte. den er jailbreaket og jeg skulle slette alt innhold på iphonen og etter dette vill den ikke skru seg på, jeg har sårøv og holde inne hjem og knappen oppe, men dette fungerer ikke. hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Gjennomrette den i iTunes? Lenke til kommentar
jakhel Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Gjennomrette den i iTunes? jeg får ikke kontakt med itunes Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Du kan prøve en hard reset eller hva de kaller det, koble til itunes, hold inn powerknappen og home knappen i nøyaktig 10 sek, så slipper du power knappen mens du fortsetter å holde home knappen. Må kanskje prøve noen ganger før det funker. Du kan søke deg frem til denne metoden på nettet, når det er riktig kommer det opp software factory reset eller noe i den duren, så kan Apple iPhone DFU mode ( Deep Firmware Upgrade)1. Turn off iPhone. 2. Connect to mac/pc with sync cable / iTunes. 3. Press and hold HOME and POWER buttons for 10sec. 4. Release only POWER button, but continue pressing HOME button for 10 sec. Now iTunes should detect iPhone in recovery mode. Endret 23. mars 2011 av grovetussen Lenke til kommentar
jakhel Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Du kan prøve en hard reset eller hva de kaller det, koble til itunes, hold inn powerknappen og home knappen i nøyaktig 10 sek, så slipper du power knappen mens du fortsetter å holde home knappen. Må kanskje prøve noen ganger før det funker. Du kan søke deg frem til denne metoden på nettet, når det er riktig kommer det opp software factory reset eller noe i den duren, så kan Apple iPhone DFU mode ( Deep Firmware Upgrade)1. Turn off iPhone. 2. Connect to mac/pc with sync cable / iTunes. 3. Press and hold HOME and POWER buttons for 10sec. 4. Release only POWER button, but continue pressing HOME button for 10 sec. Now iTunes should detect iPhone in recovery mode. tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå