raringen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har en Plextor 8/4/32A brenner. Bruker Nero 5 som brenneprogram. Jeg åpner Nero, finner fram den filen jeg skal brenne. Starter brenninga, med simulation (for sikkerhets skyld) Så kommer problemet! Jeg får en feilmelding der det står; Invalid parameters in file. Etter dette skjer, så er brenner'n helt død! Jeg rebooter, og brenner'n virker som en vanlig CD-ROM Men brenne... Det vil den ikke Hva er galt? P.S Jeg skulle brenne en musikk CD. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Mener du det her? ( 01:28 ) <raringen> JEG TRENGER HJELP!!!!1 ( 01:28 ) <raringen> brennern min er død ?! ( 01:29 ) <+proxytype> krise? ( 01:29 ) <raringen> jeg starter nero, finner fram det jeg skal brenne, starter brenninga, Så får jeg beskjed om invalid parameters in file ( 01:29 ) <raringen> å så er den heeelt død ( 01:29 ) <raringen> men når jeg rebooter så er'n ilive ( 01:29 ) <raringen> ..? ( 01:29 ) <raringen> skjønner ikkeno Har ikke aning btw Lenke til kommentar
Mio Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 kan ikke ha noe med filnavnet på fila du skal brenne å gjøre da? Har du prøvd å brenne noen andre slags filer? f.eks bin filer eller mpg filer og sett om det fungerer bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå