bkf_94 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei Har lyst på en grønn t skjorte med norsk skulderflagg. Noen som vet hvor man får kjøpt sånt? Takk Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du kan få en av mine for 500 kroner. Ellers kan du kikke på cato ringstads hjemmesider ihvertfall, og evt prøve å finne noen av de andre norske "militære" nettbutikkene. Milrab.no F. eks. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Miltrad? Evt kan du få kjøpe en av meg for 495! Eller en beige en for 799! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du kan kjøpe noen brukte mørkeblå av meg hvis du vil, kun 200,- kr pr stk. Har vel 10-12 liggende i skapet hjemme. Lenke til kommentar
AlphaSix Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Å hælvette, her er det noen som har rappa PBU. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Å hælvette, her er det noen som har rappa PBU. Philadelphia Biblical University? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Personlig Bekledning og Utrustning... Lenke til kommentar
spikedsheep Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 http://miltrad.no/webshop/index.jsp?active.category=4&active.item=394 Går du inn i forsvaret koster de vel... 40 kr. Har 14 hjemme, siden de ikke ville ha tilbake begge gangene jeg skulle levere inn PBU. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Rappet og rappet.... Alt ettersom hvor man er så får man med seg noe når en dimmer, noen får ikke med seg en skit mens andre har fått bade ullundertøyet, belte, beret og t-skjorter. Men det viktigste er vel at soldater stjeler som ravner fra hverandre, eller mister utstyr. Og tapt utstyr på base er ofte vunnet utstyr for en annen^^ Det heter ikke å rappe forresten, men å "orge", man organiserer tingene slik at de havner hos seg selv Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Well said Sapere_aude, Orging er ofte alfa og omega, men man skal være sinnsykt frekk for å stjele fra en medsoldat.. Funn av tapt utstyr og feiltelling fra FLO gutta derimot.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 De fleste får vel med seg mesteparten av PBU, unntatt selve uniformen og våpenteknisk? Jeg fikk til og med begge parene feltstøvler, perm- OG stridshansker, beret, NATO-genser og joggeskoene (Yay...). Vi hadde riktignok ikke idrettstrøyene med flagg, bare vanlig trøye, idrett, olivengrønn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå