alienelite Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hei, jeg har en PS3 slim som har HDMI og multi AV-out utganger. Jeg ønsker å koble til PS3 til tv-en min som har scart og s-video inngang. Er det noe mulighet for å få koblet dette sammen? trenger ikke lyd hvis det er eneste utvei:) Ønsker hurtig svar:) Takk! Endret 23. mars 2011 av alienelite Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Nei det funker ikke:) Det der har tven men ikke playstationen.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) jo, men til multiutgangen på PS'en så er det en kabel med rød, hvit og gul RCA-plugger. Denne kan kobles til den scartovergangen. edit: den som ligger nede midt i bildet følger med PS3 slim Endret 23. mars 2011 av Xell Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 skal skjekke dette:) så bra ut! Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Dette funket ikke....tror det er multi av utgangen på ps3 som er ødelagt for det funka med samme kabel og tv med ps1. Finnes det noen andre alternativer? Feks. HDMI-Scart?? ? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Koble til ved hjelp av den medfølgende AV-kabelen. Så holder du inne power-knapp på PS3 i ca 5-10 sekunder. Dette vil nullstille innstillingene dine, og gjøre at den velger AV-ut som standard videoutgang. Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk! Dette funka perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå