Onkel Kompost Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Som de andre sier, tuff mod, men jeg hadde da hatt den i messing-finish da = Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Helt genial MOD...! Keep ut the GOOD work Folkz..! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 -På varer ca under 500,- slipper man toll hvis man selv møter opp på tollkontoret, når det gjelder frakt kommer den på rundt 100,- litt avhengig av vekt og hvem du bestiller fra. Fra Cana Kit Betalte jeg faktisk bare 75,- i frakt og omkostninger! Toll kontoret? Møte opp? forklar Forklar! Jeg å vill kjøpe sender Lenke til kommentar
SiS 6326 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ja...jeg tror ikke jeg har mulighet til å hente det på noe tollkontor, bor nord for bodø. hvordan blir det da? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 ALtså det kommer jo litt an på hvem som sitter bak skranken da har jeg forstått! Reglene er slik at på varer over 200,- må man betale toll, men hvis man møter opp på tollkontoret så sier de aller fleste "tollfolk" at det går greit. Har nå gjort dette to ganger, begge gangene har det funka fint. Det er bare fordi da slipper de en hel masse papirarbeid. Vanlig praksis er at posten tar seg av det hele, da må man bare skrive under på en fullmakt om at de tar seg av det hele. Men man kan altså ta med seg vare og papirer ned på tollkontoret å få det fortolla der, da slipper man i tillegg postens fortollingsgebyr! Sjekk på toll.no om hvor nærmeste tollkontor ligger, eller hvem som tar seg av slikt i din kommune. Men man må altså passe på at ikke "Mr. Surpomp" sitter bak skranken da! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ok, da skal jeg finne tak i en litt kraftigere sender å bestille meg jeg å Btw: Du kan prøve å bestille via mail eller tlf. Å så be selger om å sende det som GAVE, for da slipper man toll, eller skrive prisen til under 200 dollar :wink: Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Ok, da skal jeg finne tak i en litt kraftigere sender å bestille meg jeg å Btw: Du kan prøve å bestille via mail eller tlf. Å så be selger om å sende det som GAVE, for da slipper man toll, eller skrive prisen til under 200 dollar :wink: 200 NORSKE kroner er grensa på faktisk! Men det med gave er lurt! Ellers så må man kjenne noen som bor i Statene da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Awsome mod! Den antenna var igrunn prikken over I'en Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 (endret) Nå er jeg endelig ferdig, har prøvekjørt "kula" og alt virker som det skal! Har lagt ut et lite album med endel bilder som dere må ta en titt på. HER. ligger det! Kom med kommentarer da vel! Endret 12. juli 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 :o den beste modden jeg har sett"! DrSpawn fortjener en stor applaus Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 :o den beste modden jeg har sett"!DrSpawn fortjener en stor applaus Helt enig Stor applaus til deg DrSpwan Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kul mod! Ser ut som noe fra en dårlig sci-fi film fra 50-tallet. :-) Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 :o den beste modden jeg har sett"!DrSpawn fortjener en stor applaus Helt enig Stor applaus til deg DrSpwan En kjempeapplaus til DrSpawn Helt vill mod Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Takker så mye for fantastisk respons, takkertakker!! :oops: Lurer litt på om jeg skal modde en mus i samme stil. Bare benytte meg av en liten aluminiumsbolle av noe slag, hmmmm.... det var en god idè, nå må jeg ut å lete! Maskina mangler fortsatt w-lan, men litt dyrt å skaffe seg det for denne maskina alene, må vente til jeg oppgraderer hele netverket mitt. Må også føye til at jeg driver å jobber med en ny hjemmeside med info alle mine mods, jeg her et par til oppe i ermet! Mer om den når jeg kommer så langt. Igjen, takker for all den gode responsen! Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hekt UTROLIG rå mod! Gratz så meget btw, hva med å borre noen hull i selve lokket så det strømmer ut lys gjennom dem? Hadde vært kult. Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fet modd! meget orginalt! Men hade vært kul i messing også da.. Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det første som slo meg når jeg så "kassa" med katode var: UFO er som dratt ut fra en 70-talls ufo film med dårlige spesialeffekter (ikke missforstå, jeg synes "kassa" var konge ) Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Hekt UTROLIG rå mod! Gratz så meget btw, hva med å borre noen hull i selve lokket så det strømmer ut lys gjennom dem? Hadde vært kult. Takk for det! Hmmm....! Jeg tør ikke, kanskje jeg plutselig gjør en brøler! Jeg var inne på tanken med å ta "robot looket" helt ut, modde inne et part dioder her og der pluss høttaler foran til "munn". Men da blir den jo fort litt "barsnlig", ville ikke sett like stilig ut! Men hvem vet, pluttselig en dag kjeder jeg meg igjen...... :smile: Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 den må du legge ut på www.mini-itx.com ! ... der ligger drøssevis andre, og din ville hevet seg bra.... Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 den må du legge ut på www.mini-itx.com ! ... der ligger drøssevis andre, og din ville hevet seg bra.... Var planen det ja, men må skrive en litt bedre "artikkel" til bildene. Jeg har vert i kontakt med dem. Det var fra mini-ITX.com jeg bestillte PSU og endel småting! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå