chipsoman Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hei. Kan noen si meg hvordan jeg fjerner den nye map packen fra min ps3 uten at jeg sletter noe av spillet eller gameplay? Mange sier det går, men ingen sier eller vet hvordan. Endret 23. mars 2011 av chipsoman Lenke til kommentar
chipsoman Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Nei du kan ikke få den, men nå er den avinnstallert, kommer aldri til å bruke den igjen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nå var du slem Kaste bort noe slikt, ikke bra ikke bra 1 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei du kan ikke få den, men nå er den avinnstallert, kommer aldri til å bruke den igjen! Hvorfor vil du ikke ha pakken? Bruke penger på noe å så bare kaste det Lenke til kommentar
MoViNG_TaRGeT Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 - bla over til Map-Pack filen - trykk på trekant - velg slett Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei du kan ikke få den, men nå er den avinnstallert, kommer aldri til å bruke den igjen! Hvorfor vil du ikke ha pakken? Bruke penger på noe å så bare kaste det Fordi han ikke fikser de nye karta tipper jeg.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei du kan ikke få den, men nå er den avinnstallert, kommer aldri til å bruke den igjen! Hvorfor vil du ikke ha pakken? Bruke penger på noe å så bare kaste det Fordi han ikke fikser de nye karta tipper jeg.... For et stort problem... Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei du kan ikke få den, men nå er den avinnstallert, kommer aldri til å bruke den igjen! Hvorfor vil du ikke ha pakken? Bruke penger på noe å så bare kaste det Fordi han ikke fikser de nye karta tipper jeg.... Ja men å slette pakka løser jo ikke probleme, om det var derfor han sletta den. Når man har brukt spenn på det så er det vel likegreit å bare beholde den i tilfele om han skulle ønske spille den igjen. hvis jeg ikke tar helt feil så koster den 110kr, så det er ikke billig til å være en map-pakk Lenke til kommentar
MoViNG_TaRGeT Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gir ikkje meining.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gir ikkje meining.. Jo, egentlig gjør det det. Han virker veldig bortskjemt å kjøpe noe lite som koster mye og bare kaste det liksom. Som om jeg skulle kjøpe meg en ny TV eller noe og så bare gå å og hive den ut fra verandaen. Lenke til kommentar
chipsoman Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Gir ikkje meining.. Jo, egentlig gjør det det. Han virker veldig bortskjemt å kjøpe noe lite som koster mye og bare kaste det liksom. Som om jeg skulle kjøpe meg en ny TV eller noe og så bare gå å og hive den ut fra verandaen. Jeg har tjent mine egne penger, kan kaste dem ut av vinduet eller gjøre hva jeg vil. Ingen som kan si noe, bortkjemt blir feil ord å bruke, men ingen ting er gratis i dag så derfor får du ikke pakken gratis av meg, selv om jeg ikke skal bruke den. Men en ting er sikker. Det var waste of money! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gir ikkje meining.. Jo, egentlig gjør det det. Han virker veldig bortskjemt å kjøpe noe lite som koster mye og bare kaste det liksom. Som om jeg skulle kjøpe meg en ny TV eller noe og så bare gå å og hive den ut fra verandaen. Jeg har tjent mine egne penger, kan kaste dem ut av vinduet eller gjøre hva jeg vil. Ingen som kan si noe, bortkjemt blir feil ord å bruke, men ingen ting er gratis i dag så derfor får du ikke pakken gratis av meg, selv om jeg ikke skal bruke den. Men en ting er sikker. Det var waste of money! Hadde jeg vært deg så ville jeg ventet til noen av vennene mine hadde kjøpt den så skulle jeg ha sett på map packen hos dem Eller YouTube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå