Howii Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hej, slenger inn et kjapt spørsmål her, og håper noen kan hjelpe! Jeg sitter på et gammelt socket 771 hk, supermicro X7DAL-E (linkey), uten sata 6Gb. Kikker derfor litt på ocz revoDrive, som går over pci-e. Men jeg er litt skeptisk, siden følgende står under hk-specs: "1 (x4) PCI-et (using x16) slot" Spørsmålet er da om jeg ikke vil få optimal ytelse hvis jeg hiver inn et ocz revoDrive i 4x PCI-e porten, når jeg har et 8800gtx i x16 slotten? Et annet alternativ jeg har tenkt litt på er å sette opp sata-raid, og benytte 2x ssd på 80/64GB i raid-0. Event tips om alternative raske diskløsninger for jobb-filer (typisk store bildesekvenser, og fulle 3d-scener med mange store bildefiler, ukomprimert video osv). Er ikke avhengig av TRIM, og 120-160 gb holder fint. Har også prøvd å se etter rimelige sata 6Gb kontrollkort, men har ikke funnet noen. Takk på forhånd for hjelpen Lenke til kommentar
Skjervesbu Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Min Revo x2 gikk i dass etter ca to uker. Fikk ny fra Ocz, men likevel ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå