aukus Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg er egentlig ganske klar til bestilling, men tenkte at det skader da ikke be om litt feedback først. Har tatt utgangspunkt i Agentspoon sin Black Refinery og bygd på med litt mer ram og en SSD. De siste 4 tingene på lista er ikke direkte relatert til denne PC'n, men om noen har noe erfaring med disse komponentene tar jeg selvfølgelig imot feedback der også. Tastatur og remote skal brukes til en HTPC. Skjermen skal brukes som en av to til denne jeg bygger her. Er det noe jeg bør endre? Endret 23. mars 2011 av aukus Lenke til kommentar
aukus Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor en ruter? Har internett fra Lyse i veggen gjennom BBL, men ingen ruter. Iflg lyse skal det fungere greit å koble nettet til denne og få wireless (tenker å prøve meg med dette til HTPC-en min). Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Til HTPC ville jeg heller brukt homeplug. Har selv en DIR-615, og den er crapolainen. Endret 23. mars 2011 av srbz Lenke til kommentar
aukus Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Til HTPC ville jeg heller brukt homeplug. Har selv en DIR-615, og den er crapolainen. Jeg har kabler i veggen også, så det er ikke noe problem å bruke dem. Trenger da uansett en ruter for å dele internettlinja (?). Sier du at DIR-615 er en dårlig ruter? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg sliter ihvertfall med dekningen på den. Med kabel så funker nær sagt hva som helst, så lenge du bare skal dele tilkoblingen og ingenting annet. Lenke til kommentar
aukus Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 ok. takk for tips! Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) EDIT: Beklager, så feil på oppsettet:) Endret 24. mars 2011 av Boneraw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå