Blib Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har altså et hovedkort jeg tipper at er defekt. Det er også kjøpt hos PCUtstyr.no. Nå, alle som tar seg litt tid og undersøker Webshoperfaringene som foreligger, ser lett at alle som har prøvd seg på retur hos PCUtstyr.no, og SÅ skrevet erfaringen gir karakteren 1-3, mens de som kun gir karakter å grunnlag av hvor raske de er gir 5-6. Altså har jeg et stort problem nå som jeg trenger å sende inn mitt kort, raskt! Jeg prøver å fundere ut hva som er den beste metoden å få dem til å reagere raskt. Det jeg har tenkt på hittil er: - Ringe dem og be/forlange/spørre pent om de kan sende et nytt hovedkort til meg, så sender jeg mitt når jeg ser dems er på vei. - Ringe dem og fortelle dem en ytterst tragisk historie jeg finner opp om hvordan jeg absolutt må ha det kortet raskest mulig tilbake og spørre så altfor pent om ikke han/hun kan ta seg av det personlig eller noe lignende - Ringe dem og gi beskjed om at jeg har lest en del *webshoperfaringer* om at de er litt trege, forklare at jeg har dårlig tid, og lure på om de kan prøve å se til at det går raskt...? (<-- Håper nesten at de skjønner at jeg poster mye her, og at jeg kanskje skryter av dem hvis de gjør et bra arbeid) Jeg har nemlig ikke lysttil å vente en måneds tid på å få det kortet tilbake. Hva vil være den beste måten å angripe situasjonen på, i deres øyne? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ringt dem og spurt hvor lang tid de pleier å bruke.. Så sier du at du har lest endel webshoperfaringer.. Da sier du at du bruker pc'en daglig og trenger virkelig å få returnert HK'et veldig fort Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Har på følelsen av at de kommer til å enten si du har ødelagt kortet selv eller at de har testet det uten å finne feil og kreve deg for verkstedregning, PCutstyr er svindlere! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 PCutstyr er svindlere! Kan si meg enig i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå