Gå til innhold

Hvordan sende inn en vare smartest mulig?


Anbefalte innlegg

Jeg har altså et hovedkort jeg tipper at er defekt. Det er også kjøpt hos PCUtstyr.no. Nå, alle som tar seg litt tid og undersøker Webshoperfaringene som foreligger, ser lett at alle som har prøvd seg på retur hos PCUtstyr.no, og SÅ skrevet erfaringen gir karakteren 1-3, mens de som kun gir karakter å grunnlag av hvor raske de er gir 5-6. Altså har jeg et stort problem nå som jeg trenger å sende inn mitt kort, raskt!

 

Jeg prøver å fundere ut hva som er den beste metoden å få dem til å reagere raskt. Det jeg har tenkt på hittil er:

 

- Ringe dem og be/forlange/spørre pent om de kan sende et nytt hovedkort til meg, så sender jeg mitt når jeg ser dems er på vei.

 

- Ringe dem og fortelle dem en ytterst tragisk historie jeg finner opp om hvordan jeg absolutt må ha det kortet raskest mulig tilbake og spørre så altfor pent om ikke han/hun kan ta seg av det personlig eller noe lignende

 

- Ringe dem og gi beskjed om at jeg har lest en del *webshoperfaringer* om at de er litt trege, forklare at jeg har dårlig tid, og lure på om de kan prøve å se til at det går raskt...? (<-- Håper nesten at de skjønner at jeg poster mye her, og at jeg kanskje skryter av dem hvis de gjør et bra arbeid)

 

Jeg har nemlig ikke lysttil å vente en måneds tid på å få det kortet tilbake. Hva vil være den beste måten å angripe situasjonen på, i deres øyne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...