pierce007 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nylig blitt småforkjølet og veldig tett i nesen. I den sammenheng har jeg fått en liten hevelse/veldig øm/kul under venstre øret - litt ovenfor kjevebenet (rett under øreflippen). I tillegg er venstre øre veldig tett - slik det blir når en letter med fly. For å lette på trykket hjelper det litt å stikke fingeren inn å klø. Hva er dette? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Innen medesin finnes det øre-nese-hals-spesialister. det er en grunn til det og det er at "alt det greiene der" henger sammen. For meg høres det ut som om du har fått en betennelse i øret og en medfølgende betennelse i en lymfeknute. Noe av det beste du kan gjøre er å lette på ting ved å holde nesen så åpen som mulig. Vedlig tett nese kan føres videre til bihulene og påvirke ørekanalene. Så snyt deg mye og godt og ungå å trekke inn snørra. Skyll gjerne med saltvann (jeg vet, det er forferdelig ekkelt, men det hjelper) God bedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå