AfterGlow Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen legger den i fryseren, ifølge undersøkelse. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri... Mister den alltid. Så nå har jeg lastet ned et program på androidtelefonen min, som gjør at jeg kan skifte kanal og justere lyden med tlf Endret 23. mars 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Da mister du snart den Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fjernkontroll på telefonen+oppringing på max volum om du ikke finner den=win Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fjernkontroll på telefonen+oppringing på max volum om du ikke finner den=win Hvis man har rotet bort den andre telefonen da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Klarte du ikke få med deg "Oppringing på max volum om du ikke finner den". Finnes programmer nå til dags du kjører fra pc-en/nett. HTC sense f.eks. Funker som faen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Når jeg drikker, da skjer det i blant at jeg mister kontrollen og blir helt fjern... Fjernkontrollen finner jeg som regel mellom sofaputene dersom jeg må lete. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Her i huset er det ofte leting etter fjernkontrollen. Oftest har den forsvunnet ned i en stol, men den er også gjenfunnet på kjøkken/bad/do/soverom og over alt i stua. Jeg har greid det kunststykket å kjøre over fjernkontrollen til satelittuneren. Fjernkontrollen hadde glidd ubemerket ut av en pose og lagt seg under bilen. Da jeg rygget ut havnet den rett under et hjul. Hovedkortet i kontrollen knakk i to, men etter en del lodding og tyvkobling fikk jeg de fleste knappene til å fungere. Måtte uansett kjøpe meg en ny, men jeg var berget til ny ankom :!: Den Den gamle funker fortsatt 3-4 år senere, fortsatt med sine mangler. (Er det mulig å laste opp bilde direkte fra harddisken?) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Artig... Fjernkontrollen forsvinner noen ganger på et veldig mystisk vis her hos meg. Oftest så havner den ned i stolsprekken (en slik "godstol" man slår ut beinstøtta med og legger seg bakover). Stolsprekken er ikke veldig stor, men enkelte ganger er jeg nødt til å snu hele stolen på hodet. Har også opplevd for noen år siden at jeg hadde kastet den i søpla. Flere ganger i kjøleskapet, og den har også på mystisk vis havnet i baksetet på bilen. Underlig det der... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri... Mister den alltid. Så nå har jeg lastet ned et program på androidtelefonen min, som gjør at jeg kan skifte kanal og justere lyden med tlf Funker detet på vanlige tver eller må man ha sånn ultra bra ny tv? Endret 23. mars 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg mister den aldri. Ungene stikker riktignok av med de noen ganger men mister aldri... Mister den alltid. Så nå har jeg lastet ned et program på androidtelefonen min, som gjør at jeg kan skifte kanal og justere lyden med tlf Funker detet på vanlige tver eller må man ha sånn ultra bra ny tv? Funker på en 2år gammel tv. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Pleier ikke miste den(de), men har rotet den vekk i sofa, soverom, fryser, kjøleskap, baderom, bod og over alt egentlig. Det mest irriterende er derimot og lete en stund etter den for så å finne ut at man har hatt den i hånden hele tiden. Det er faktisk for tiden det mest vanlige for meg .Oftest så havner den ned i stolsprekken (en slik "godstol" man slår ut beinstøtta med og legger seg bakover). Stolsprekken er ikke veldig stor, men enkelte ganger er jeg nødt til å snu hele stolen på hodet. Noe spesiell type stol du har? Showoff Endret 23. mars 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fjernkontrollen forsvinner som oftest bare i sofaen.. Men har prestert å legge en saks i kjøleskapet, og lakt en ost på badet.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fjernkontrollen forsvinner som oftest bare i sofaen.. Men har prestert å legge en saks i kjøleskapet, og lakt en ost på badet.. ah! Den gamle ost-på-badet-rutinen, ja Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sofaen eller på kjøkkenet når jeg skal hente meg mat. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det har faktisk hendt at fjernkontrollen har dukka opp på noen merkverdige plasser ja... Soverommet og hemsen for å nevne to. Ikke noe problem nå da når jeg bruker telefonen. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hehe, er blant dem som har lagt fjernkontrollen i kjøleskapet. ;-) Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fant den inni et rom i klatrestativet til kattene er om dagen. Mistenker min datter la den der så hennes lillebror ikke skulle skifte kanal De lærer tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg