Myst Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ble litt forbauset at vi har ingen tråder som omhandler DHL her i forumet. Klart, når en bedrift fungerer plettfritt, er det ingen grunn til å spørre om ting heller. Jeg lurer på noe veldig generelt: når og hvordan leverer DHL sine pakker? Følger sporingen nå og og siste hendelse sier slik: 12 Tollklarering fullført på OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:03 Jeg antar pakken vil være klar til levering ganske snart. Vil de gi beskjed på forhånd at nå kjører de ut eller dukker de opp på døren bare? Jeg kommer ikke hjem før 17 tida og blir litt kjipt hvis de kjører ut om dagen til en tom leilighet. Takker for svar. Glad-edit: 10 min siden kom pakken på døra. Jippii! NB! Setter ikke LØST på tråden. Denne er åpen for alle slags DHL relaterte spørsmål. Greit å ha en tråd for dem også. Endret 23. mars 2011 av Myst Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 DHL er treige, har tatt dem hittil 5 dager å levere en pakke som inneholder 2 stk rambrikker, i dag har jeg blitt lovet at den skal komme men enda ikke hørt noe... Fy faen for noe ræl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå