nortridge Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) For en drøy måned siden arvet jeg en stor leilighet på beste vestkant. Dette er i et nabolag som fråtser i penger. Jeg har ikke noe i mot dette, men det jeg misliker er at de utnytter gule mennesker på en slik måte at de bråker noe vannvittig pga rengjøring og andre uhumskheter. Det er ikke sjeldent at disse skapningene bråker med støvsugeren midt på dagen. Jeg har tatt bilder av de som ikke er velkomne og hengt bildene opp i nabolaget med en forklarende grunn. Jeg har også kontaktet myndigheten angående disse menneskene som prøver å ta over dette nabolaget. Dessverre uten hell. Jeg lurer på om noen har gode tips for å slippe unna slikt ulovlig arbeide? Endret 23. mars 2011 av nortridge Lenke til kommentar
Framifrå Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvis dette er et seriøst innlegg så får jeg håpe det ordner seg, den ene eller andre veien. Lykke til.! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 hahaha Trollunge , kom deg tilbake til østkanten der du hører hjemme 1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har tatt bilder av de som ikke er velkomne og hengt bildene opp i nabolaget med en forklarende grunn. Jeg har også kontaktet myndigheten angående disse menneskene som prøver å ta over dette nabolaget. Dessverre uten hell. Jeg lurer på om noen har gode tips for å slippe unna slikt ulovlig arbeide? Hvilket grunnlag har du for å påstå at det er ulovlig arbeid? Og hvor finner du lovmessig hjemmel for å henge opp bilder av menensker å si de ikke er ønsket der? Dette er klart ulovligt. Så den som bryter norsk lov er du og ikke rengjøringshjelpen. 2 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Har ikke funnet noen hjemmel i det siste, men jeg fant en asiater sammen med styreformann og sekretær i parken her om dagen. De bedrev ATM-sex og filming. slike aktiviteter er ulovlige og det impliserer dem for annen kriminell aktivitet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har ikke funnet noen hjemmel i det siste, men jeg fant en asiater sammen med styreformann og sekretær i parken her om dagen. De bedrev ATM-sex og filming. slike aktiviteter er ulovlige og det impliserer dem for annen kriminell aktivitet. Men det var ikke dette du klaget over i første innlegg: ... Det er ikke sjeldent at disse skapningene bråker med støvsugeren midt på dagen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan folk slutte å fore trollet? Inb4 lock og postcount++ etc etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg