Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kriminalitet i nabolaget - hjelp!

nortridge

Anbefalte innlegg

For en drøy måned siden arvet jeg en stor leilighet på beste vestkant.

Dette er i et nabolag som fråtser i penger. Jeg har ikke noe i mot dette, men det jeg misliker er at de utnytter gule mennesker på en slik måte at de bråker noe vannvittig pga rengjøring og andre uhumskheter.

Det er ikke sjeldent at disse skapningene bråker med støvsugeren midt på dagen.

Jeg har tatt bilder av de som ikke er velkomne og hengt bildene opp i nabolaget med en forklarende grunn. Jeg har også kontaktet myndigheten angående disse menneskene som prøver å ta over dette nabolaget. Dessverre uten hell.

Jeg lurer på om noen har gode tips for å slippe unna slikt ulovlig arbeide?

Endret av nortridge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt bilder av de som ikke er velkomne og hengt bildene opp i nabolaget med en forklarende grunn. Jeg har også kontaktet myndigheten angående disse menneskene som prøver å ta over dette nabolaget. Dessverre uten hell.

Jeg lurer på om noen har gode tips for å slippe unna slikt ulovlig arbeide?

Hvilket grunnlag har du for å påstå at det er ulovlig arbeid?

Og hvor finner du lovmessig hjemmel for å henge opp bilder av menensker å si de ikke er ønsket der? Dette er klart ulovligt. Så den som bryter norsk lov er du og ikke rengjøringshjelpen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen hjemmel i det siste, men jeg fant en asiater sammen med styreformann og sekretær i parken her om dagen. De bedrev ATM-sex og filming. slike aktiviteter er ulovlige og det impliserer dem for annen kriminell aktivitet.

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen hjemmel i det siste, men jeg fant en asiater sammen med styreformann og sekretær i parken her om dagen. De bedrev ATM-sex og filming. slike aktiviteter er ulovlige og det impliserer dem for annen kriminell aktivitet.

Men det var ikke dette du klaget over i første innlegg:

... Det er ikke sjeldent at disse skapningene bråker med støvsugeren midt på dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...