mikaragua Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei. Jeg har en Colt 1.6 92-modell som ikke vil starte når motoren er varm, det kommer kun et lite klikk når jeg prøver å starte. Alt av lys, vifte, cd-spiller etc går på når jeg vrir om nøkkelen, og bilen starter når den er kald, så det er strøm på den. Det skjedde først i sommer en gang, men da startet den igjen etter noen få sekunder, og det skjedde kun to-tre ganger på like mange måneder. Deretter gjenoppsto problemet i jula, og da gikk det fort 10-15 minutter før den ville starte. Det gikk så litt over to måneder uten problemer, før det begynte igjen nå, jeg måtte vente en time og ti minutter før den startet etter at jeg hadde vært på butikken i fem minutter. Er det noen som har opplevd noe lignende, eventuelt noen glupe hoder som vet hva som kan være galt? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres ut som det er starteren som ikke slår inn. Prøver du å skru av og på tenninga flere ganger? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Har prøvd det et par ganger, uten at det har gjort noe til eller fra. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det kan også være at det er dårlig kontakt i tenningsbryteren som gjør at starteren ikke får styrestrøm og dermed så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå