tjotr Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Liker denne sesongen bedre og bedre jeg. Hva syns dere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hoppet av etter å ha sett sesong 1. Verdt å kaste seg på igjen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Helt klart! Stabilt god serie hele veien i mine øyne Koser meg alltid med Shameless. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Haha, jeg elsker veien denne sesongen er på vei. Jeg ser ikke helt serien klarer å toppe fjorårets sesong. Den hadde så mye altfor bra, men dette er lett soleklart rett bak. Kanskje den kan bli bedre, og jeg tar feil. Lenke til kommentar
midou Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Noen som har sett den siste episoden enda? Må si jeg har vært ganske skuffet over mesteparten av sesong 5, men har vært noe bra og, da. Savner Sheila Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Vet ikke om jeg er manko, men jeg synes denne sesongen var bra. God bruk av Mickey. Endelig tatt motet til å fjerne Steve sikkert for godt. Gjort noe bedre plott med Monica og Kev. Latt Debbie fått gjort noe. Latt Carl få gjort noe som blir spennende å se videre. Fått til en slags nemesis med Sammi. Ikke like solid som sesong 4, men fremdeles en god nok sesong synes jeg. Jeg savner ikke Sheila. Det er en karakter de ofte ikke har vist hvordan ta i bruk, og godt med en pause fra karakteren. Virket som eneste grunnen til at hun var med i et par sesonger var at kanalen skjønte at Emmy-stemmerne ville stemme henne fram uansett hva, og derfor tok vare på henne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 For dere som savner noe som har en god blanding av drama og komedie under pausen til Shameless så anbefaler jeg Rescue Me. Har noen sesonger som ikke er fullt så solide, men den har perioder hvor serien er veldig god. Undervurdert serie. Lenke til kommentar
TorBror Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Shameless er virkelig noe for seg. Klør meg stadig i hodet over at Rossum ikke har fått en Emmy-nominasjon. Cusack og Macy har fått sine, men Rossum fortjener dem mer IMØ. Endret 1. september 2015 av TorBror 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ser at Ian har fått rolle i Gotham. Ser dårlig ut for kjærlighetsduoen i neste sesong. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er det noen god måte å følge denne serien på via en streaming-løsning (ikke pirat-greier)? Har sett sesong 1 og 2, og det var gull! Trenger påfyll etter et langt opphold. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Ser at Ian har fått rolle i Gotham. Ser dårlig ut for kjærlighetsduoen i neste sesong. Det er en gjesterolle han hadde i fjor også, og det er bare en gjesterolle. Stor forskjell på gjesterolle og en fast rolle. Cameron Monaghan er med fast uansett som Ian. Det er også meningen med Noel Fischer (Mickey). Lenke til kommentar
TorBror Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Emmy har også spilt inn flere filmer den siste tiden til tross for hovedrollen i Shameless. Har ingenting å si. Lenke til kommentar
lordoftheflies Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg ELSKER denne serien!!! Så de 4 første sesongene på en uke liksom... Men jeg synes den femte sesongen var litt neeeh, så håper det tar seg opp igjen i sjette sesong Lenke til kommentar
TorBror Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg ELSKER denne serien!!! Så de 4 første sesongene på en uke liksom... Men jeg synes den femte sesongen var litt neeeh, så håper det tar seg opp igjen i sjette sesong Likte sesong fire best, men det er vel kanskje den som også skiller seg mest ut i det store og heler. Sesong fem var god, litt i samme stil som sesong tre. Noen som har hørt at Shameless endelig har fått sin første Emmy? Joan Cusack vant en for gjesterollen som Sheila. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=62jmRYCta08 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå