Filmvenn Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Den kommer til å bli fornyet hvert eneste år til Showtime finner ut at serien ikke er økonomisk mer. Som skjer trolig ikke før sesong 7-8. Da har den levd ca. like lenge som originalen gjorde. Åjo, Showtime er kjent for å sende serier så langt som mulig (ergo: Dexter, Nurse Jackie, Homeland f. eks). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Emmy Rossum er virkelig fantastisk denne sesongen. De siste 3 episodene i USA spesielt. Carl og Lip er også bedre denne sesongen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Enig med deg Maury. Veldig god sesong så langt! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 God episode. Sterke scener i slutten der med Frank og Carl! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Var Frank og Carl det sterkeste synes du?Personlig var Fiona/Debbie/Lip og Ian/Mickey greiene det beste og sterkeste. En av de mest positive tingene med sesong 4 er at serien endelig har tatt bra i bruk Mickey synes jeg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Var opptil flere intense scener i dag. Tror slutten traff meg mest. De spiller så bra sammen også. Enig ang Mickey. Lurer på hva som skjer med Steve! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Da har jeg sett alt av Shameless, tok vel ca to uker. Spesielt de to første sesongene var helt fantastiske, de to siste var også veldig gode, selv om de ikke var like gode IMO. Da siste episode i S04 var ferdig var jeg skuffet over at vi ikke fikk vite om Jimmy hadde overlevd ila sesongen, men det ordnet seg jo raskt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) James/Jimmy/Steve/Jack, han som var sammen med Fiona før han ble tatt med på båttur. Endret 2. mai 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Likte sesongstarten godt. Håper vi får se Jimmy/Steve snart. Sesong 6 har forresten fått grønt lys allerede. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Veronica har virkelig vært en bitch så langt. Kevin gikk vel litt over streken med hu hora Fiona du er og blir kaos, tror ikke hun blir noe A4 menneske akkurat Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Kult hvordan de køddet med Westboro Baptist Church. Det skulle vel være Fred Phelps som fikk den blowjoben. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Wow. Denne ukas episode var en av de bedre i serien syns jeg, ihvertfall en av de beste på lang tid. Godt å ha Jimmy tilbake, men det var andre aspekter enn hans retur som gjorde denne episoden så god. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Utolig følelsesladd på slutten der. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Det var det. Samtidig syns jeg ikke at Cameron Monaghan (som spiller Ian) er noen spesielt god skuespiller, men han løftet seg litt i ukens episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Synes Monaghan er helt ok, men liker hun som spiller Debbie og han som spiller Lip er mye bedre av "barna" i serien. Liker hvordan de bruker Mickey på serien nå. Føles ut som han er en del av serien plutselig, framfor bare en random som hopper inn og ut av serien. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Huset går i lufta, kroppsdeler flyr, og vi ser ingen politietterforskning på det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, la oss lage en mordetterforskning-serie ut av Shameless. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, la oss lage en mordetterforskning-serie ut av Shameless. Ja for det var jo akkurat det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå