izihbo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Coop selger X-tra produkter. Og dette syns jeg er det beste eksmeplet på at man kan spare penger... MYE penger på å kjøpe nettopp disse produktene. For å visualisere dette, har jeg satt sammen et bilde i Photoshop. Se under: Jeg er 32 år gammel, og har brukt hårgele siden jeg var 18 år gammel. Og en ting er sikkert - dette billigproduktet er vel så bra -- om ikke bedre enn "originalen" StudioLine. Vi snakker kr 3,30,- mot kr 57,90,- Kjøp 17 tuber X-tra hårgelé for samme prisen av 1 StudioLine tube. Takk for meg! =) 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hæææ det kan da umulig virkelig være så billig Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 1. Kjøp masse hårgele 2. Sett på nye etikketter 3. ????? 4. Profitt! Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hæææ det kan da umulig virkelig være så billig Neida, dette er helt sant. Utrolig - men sant. Jeg skal ta en tur i butikken igjen og få tatt et bilde av prislappen på hylla. Ingen spøk Når sant skal sies, så har jeg sett dette produktet koste opp i kr 5,50,- Ja jeg vet... Kjempedyrt... Men så lavt som kr 3,30,- ...ja slå den! Endret 23. mars 2011 av izihbo Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Sånn, da har jeg endelig fått fingen ut av ræva og fått tatt noen interessante bilder =) Her ser dere at prisen har gått ned til kr 3.00,- Enda billigere! 20 kroner literen. Og her ser dere "Define Men Gel" som står rett ved siden av omtrent til kr 62.00,-. Det er da 248 kroner literen. Derfor har jeg laget et nytt bilde for å illustrere forskjellen - fordi det er litt morsomt å se hvor mange billig-tuber man kan få i forhold til en dyr en. Man kan jo lure på hva som finnes i Define Men tuben, gullkorn? Det mest interessante er vel hvor stor forskjellen er på innholdet i disse to produktene. Jeg tenker at alle hårgeléer har faste mengder og stoffer i seg for at det skal fungere - nettopp som hårgele. Men ja... Jeg skal ikke gå noe dypere inn på dette! Endret 27. mars 2011 av izihbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå