Egil.B Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Hehe, forsnakket meg litt :smile: Det er ikke det at den er stygg, den blir bare for enkel. Lenke til kommentar
chop Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hehe.. syns den er fin uansett jeg.. jeg kan jo uansett ikke bruke slack sin når jeg har trustix, fornærmer vel kassa da.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Tester 'Leopard' nå. Gir respons når jeg ser den i morgen tidlig. Lenke til kommentar
nander Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 MDK bootsplash guide:::: *fanfare1. Finn deg eit fint bilde i passande format 2. gå inn på mdk kontrollsenter 3. trykk på boot 4. trykk på drakboot 5.trykk på create new theme 6. lag deg eit nytt theme 7. velg det nye temaet 8. trykk på install For ekstra glede: 9. saml sammen alle (nerde)vennane dine, restart maskinen, og sjå på at dei måper av misunnelse. 10. skru av maskinen, gå ut, og nyt verden, mens dei stresser livet tå seg med å kompilere ny kjerne. Er med helt til "create new theme"... DEN knappen mangler vist hos meg Er det noe jeg ikke har installert? Jeg vil jeg vil! Skal komme meg på IRC.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 nice, funker mplayer i framebuffer tro ? Jada, funker fintfint det vertfall visst du har matrox skjermkort, (eller nvidia ) Links med grafiesk modus i framebuffer er fint men er ikke så alt for mye funksjonalitet (holder meg til firebird jeg ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 nice! Hva er vits i å konfigurere X for TV-OUT da Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Med svga gjør den det :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Tester 'Leopard' nå. Gir respons når jeg ser den i morgen tidlig. Var en kjedelig bootsplash. Samme SuSE-ikon som på K-menyen, med en slags sirkel av korte linjer som lyses opp hver for seg sirkulerende. Lenke til kommentar
power Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 nice, funker mplayer i framebuffer tro ? jupp.. mplayer -vo framebufferdriver f.eks mplayer -vo vesa Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Noen som vet hvordan jeg får fullskjerm i framebuffer? -fs gir bare sentrert bilde. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kan ikke la sjansen til å poste tidlig gå fra meg selv om fbshot ikke vil kompilere. til slutt gjorde den det, takk lanning! www.nerdvika.net/~magnus/bootsplash.jpg og den nye: www.nerdvika.net/~magnus/boot_splash.jpg og en bootende [don't mind the colors - bad camera] Hvor fant du den? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 vistnok etter hva jeg har hørt(og SVGAlib, var det det det det het?). Tror den til og med klarer AAlib (ASCII art :o ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå