DrPhD Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det noen som har forslag til et tekstbasert spill jeg kan prøve? Helst noe jeg kan spille via nettleseren, gidder ikke å laste ned. Kan vel også tilføye at jeg ikke liker mafiaspill. Takker for eventuelle svar. :!: Lenke til kommentar
H3lld0g Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Travian.no, tribalwars.no, kingdomsatwar,com, bootleggers.us, er noen av de jeg har spilt før. Spiller nå kun travian, en normal server for jeg har ikke tid å være på hele tiden. Alle er selvfølgelig fortsatt aktive. Travian: Handler om romertiden, med tre stammer: Romere, gallere og germanere. Du bygger opp landsbyer, blir med i allianser og angriper folk. Tribalwars: Er nesten det samme som travian. Bortsett fra at her har du troppebegrensninger i hver landsby du lager. Kingdomsatwar: Krigsspill for både pc og iphone/ipod, der bygger du opp ett land, blir med i klaner. Der kriger hele klaner mot hverandre, men du kan også angripe andre som du vil. Farming er derimot ikke lov, over 5 angrep pr dag er farm (greit å vite, så slipper du å bli et mål for hele klaner) Bootleggers: Mafiaspill, skaff våpen, kjøp kuler, smugle boose, mye organisert spill fra clanledere. Blir man skutt og dør starter man på nytt. Dette er noe man blir hektet på om man lærer seg det. Har flere, så om ingen av disse passer deg er det bare å spørre -H3lld0g Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 http://www.adventur.no/ tidenes beste tekstbaserte nettleserspill Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) www.die2nite.com artig tekst basert spill jeg spiller hver dag. målet med spiller er og overleve sammen med 39 andre innbyggere i en verden som er blitt ødelagt og det kryr av zombier. det er flere roller man kan spille som. det er en by og resurser er veldig viktig. da går man ut i "verden" og leter etter allt ifra planker til vibratorer til vakt hunder. mens andre holder seg inni byen og bygger med materialene de andre tar med seg tilbake. hver kveld er kommer zombiene og angriper og antallet zombier stiger hver kveld. så da er det om å gjøre å bygge opp ok forsvar hver dag. målet med spillet er å overleve lengst mulig men ikke fortvil når du dør, det gjør man uansett samme hvor god man er^^ så må man også passe på bruk av vann/mat fordi dette er det alltid veldig lite av. hele spillet går ut på å samarbeide og gjøre det som er best for den byen du bor i. så om du spiller helt ego er det fort og bli "shunned" da mister du tilganger til alle rettigheter innenfor felles banken og vann tilgang. da må du klare deg alene. så de som blir shunned overlever sjeldent lenge. edit Endret 23. mars 2011 av Gar0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå