AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Slik ser en vanlig dag ut for meg; 06.00 står opp 06.00 - 06.30 frokost (3 brødskiver med ost, skinke osv. 1 glass melk) 06.30 - 07.30 spinning 08.30 - 15.00 skole (11.00 lunsj, 3 brødskiver, vann og 1 eple/banan) 16.00 - 17.30 spinning 17.30 - 18.00 middag, prøver å spise sunn middag som regel 18.00 - 20.00 fotballtrening 21.00 - 22.00 spinning Vet dette kan se sykt ut, men jeg digger spinning. Kjører aldri interval treninger, holder meg liksom bare på ett gir hele tiden. Vet ikke om dette er sunt, men digger f.eks å kjøre spinning før jeg drar på skolen føler liksom at jeg får en pangstart på dagen med høy musikk og god trening mens alle andre ligger å sover. Føler også at jeg får energi til dagen. Spinning er egentlig den formen for trening jeg liker best, har aldri f.eks likt jogging noe særlig. Jeg har bare fotballtrening 2 ganger i uka så da slækker jeg den litt. søndag gjør jeg ingenting. Vet ikke om dette er sunt, men jeg føler kroppen har justert seg til dette, var mer jvlig i starten. vet ikke hva dere synes? Postet av anonym: ab6f4407eb4e975b808881a91070de6f Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Slik du beskriver det er det ikkje noko fare for overtrening e.l., men det må da vere mykje betre å sykle ute enn å sitte inne å gnure på ein spinning sykkel? Kosthaldet ditt derimot er elendig og du manglar eit måltid etter kveldsøktene. Ta deg ein tur inn i kostholdsdelen på treningsforumet. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Så lenge du selv føler at det gjør godt og du ikke får vondt i muskler, ledd eller føler deg utslitt, så burde det vel ikke være noe problem. Støtter det HValder sier om et fjerde måltid - hvertfall når en er så aktiv som du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå