b-real Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Et liten Idè til dere som skal bygge kabinetter og slike ting...kan dere ikke lage et "Normalt" kabinett da? Ikke et som er Opp-ned og ikke skal ha Cd-rom i kabbinettet, men som en ekstern box. Ellers takk takker for ide-skapende prosjekter Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg holder på å lage kabinett i tre, og skal snart begynne på et nytt i alu. Begge disse skal lages forholdsvis normale, ikke opp ned, med cdrom og floppy, osv.. Et problem jeg har er feste av hardware. Noen som veit om et sted der jeg kan få kjøpt ferdige hovedkortbrett til en vettug pris? Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 14:18, thomasr skrev:Noen som veit om et sted der jeg kan få kjøpt ferdige hovedkortbrett til en vettug pris? Hva med kabinettet du allerede har?? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg bygger også kabinett i tre, brukte braketter fra HQ45 kabinett for 2 hd, dvd, brenner og viktigst av alt hovedkortet. Du finner sikkert noen som har et gammelt atx kabinett i garasjen/loftet/whatever som lar deg bruke det :smile: Litt om mitt prosjekt: Jeg bruker 1cm tykk hobbyplate (selges ferdig kuttet med plast på hos maxbo) og skal bruke ekstra isolasjon (maxbo fyren anbefalte biltema lyddempingsplater). Ellers skal jeg bruke 4 stk 80x80 vifter: Titan vifte, 55m³/time, 25 dB(A) (papst = MYE dyrere, ikke bedre på luftmengde/dB, kun oppetid/kvalitet) Disse skal kjøres på 5-9v på cpu ribbe (volcano 7) og psu bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå