Flankjen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hei ! Jeg har nett kjøpt en Panasonic TX-P50G20, og så har jeg en harddisk med mange serier og filmer innpå. Kan jeg ikke koble harddisken til tv'en via usb porten og se filmene ? Jeg får ikke dette til. Står usb-utstyr oppdaget, men kommer liksom ikke lenger. Takkar for svar Endret 22. mars 2011 av Flankjen Lenke til kommentar
dllie Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 jeg mener at usb`n på tv`en din er til får å spille inn tv-programmer rett inn på en USB-disk om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei ! Jeg har nett kjøpt en Panasonic TX-P50G20, og så har jeg en harddisk med mange serier og filmer innpå. Kan jeg ikke koble harddisken til tv'en via usb porten og se filmene ? Jeg får ikke dette til. Står usb-utstyr oppdaget, men kommer liksom ikke lenger. Takkar for svar Filmene må være i et format TVen støtter. Se i bruksanvisningen for næremer info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå