Playron Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har akkurat kjøpt en d-link DWA-140, og jeg har store problemer med å finne drivere til denne, med min stasjonære pc. Vil bare helt i starten si at på min laptop, med helt samme OS - Windows 7 Ultimate gikk installeringen glatt, men større problemer var dem med den stasjonære! Har forresten DWA-140 devb og den er kompatibel med win 7 Har prøvd det aller meste -D-link driverne - Installasjonen henger der den sier at jeg skal ta i adapteren. 1.71, 1,60 og de driverne som fulgte med fra cd! -Windows update - Failed, Laster ned, men failer under insstalasjon! Denne fungerte på den bærbare -Ralink drivere - Ingen respons _Installere drivere i Safe Mode - Ingen ting skjedde her heller! -Bruke device manager og derfra trykke på driverfilen - Failer under istallasjon, får feilmelding Sånn dere sikkert ser har jeg prøvd absoolutt alt, men jeg kjønner ikke hvorfor alt gikk så bra på den bærbare med helt identisk os? Vil dere ha komponentene mine post, men det skal vel ikke utgjøre noen stor forskjell? Hjelp! -Playron Lenke til kommentar
Playron Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 FUNKER NÅ!!!! Opdatering av hovedkort bios, var nøkkelen! Takk for hjelpen... LOL -Playron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå